• Brys en zijn ridders hebben een naam. Ze zouden sterker zijn dan alle andere ridders; hun moed zou groter zijn; hun angst zouden ze lang geleden verloren zijn; en hun zwaarden zouden door het dikste metaal steken.
    Maar dan worden ze er op uitgestuurd met hun grootste en gevaarlijkste opdracht ooit. Zonder veel vertrouwen in de zaak rijden ze weg uit Gerenhir, om de burgers van Erodas te helpen een pijnlijke dood te ontsnappen. De weg, vol gevaren, is lang en als ze aankomen in Erodas blijkt pas hoe ernstig de zaak werkelijk is.
    Een verhaal vol spanning, intriges en geheime romantiek, om een vallende stad van haar ondergang te redden.

    -
    4de dag van de 7de maan, jaar 374 van de tweede era,
    Erodas



    Bedivère,
    Ik heb je brief ontvangen en met mijn raadsheer overlegd. De gevaren waarvan je spreekt jagen mij angst aan. Het leger van Tryffin, heer van Anyvvre, is groots. Je kent hun naam!
    Onze eigen ruiters zijn nog op tocht naar Gwryvan en zijn niet in staat voor de volgende maan teruggekeerd te zijn. We kunnen ons slechts bewapenen met tientallen soldaten, nieuwe rekruten in opleiding en enkele boeren. Ik vraag je jouw ridders te sturen om onze vrouwen, kinderen en burgers van deze kwade boosdoeners te redden. Het is onze enige kans. Stuur ons de fameuze ridders van Gerenhir. Stuur ons Brys en zijn mannen.
    Bescherm ons.
    Vriend, ik smeek je omwille van onze vriendschap: Red ons!
    Groet,
    Cadell, heer van Erodas.


    -
    Vijfentwintig nachten tot de dood

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 16:09 ]


    I can't even think straight.

    Ik heb een abo genomen, lijkt me een leuk verhaal (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sjenkie schreef:
    Ik heb een abo genomen, lijkt me een leuk verhaal (:

    Dank je! :Y)


    I can't even think straight.

    Heel interesant. Ik neem zowieso een bladwijzer en als ik meer tijd heb ga ik het zeker lezen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    Heel interesant. Ik neem zowieso een bladwijzer en als ik meer tijd heb ga ik het zeker lezen.

    Oké. (krul)


    I can't even think straight.

    Hoofstuk 1.3 staat online. (krul)


    I can't even think straight.

    Dat lijkt mij een heel interessant en leuk verhaal. Ik ga lezen (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Hij lijkt me best leuk!
    Ik wil alleen 1 dingetje opmerken: in de tijd van ridders en jonkvrouwen enzo, spraken ze elkaar bijna altijd aan met 'u' in plaats van je/jij. Behalve als een volwassene tegen een kind praat :p

    Maar ik zal eens naar je verhaal gaan kijken (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Aurox schreef:
    Hij lijkt me best leuk!
    Ik wil alleen 1 dingetje opmerken: in de tijd van ridders en jonkvrouwen enzo, spraken ze elkaar bijna altijd aan met 'u' in plaats van je/jij. Behalve als een volwassene tegen een kind praat :p

    Maar ik zal eens naar je verhaal gaan kijken (:

    Het is ook niet echt in de tijd van ridders en jonkvrouwen. In de grote lijnen wel, maar het speelt zich ook af in een andere wereld. (vandaar dat ik het ook heb onderverdeeld bij 'fantasy')
    Ik weet dat 'u' gebruikelijker was in die tijd, maar ik gebruik in dit geval tussen vrienden gewoon 'je/jij'. Dat vind ik zelf prettiger. (krul)


    I can't even think straight.

    Hoofstuk 1.4 staat online. :Y)


    I can't even think straight.

    Hoofdstuk 2.1 is nu beschikbaar voor uw tijddoding!


    I can't even think straight.

    Hoofstuk 2.2


    I can't even think straight.

    Hoofdstuk 2.3 staat nu ook online. (krul)

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 15:22 ]


    I can't even think straight.

    Hoofdstuk 2.4


    I can't even think straight.

    Hoofdstuk 2.5
    Hoofdstuk 3.1


    I can't even think straight.