• Ik wil een story beginnen, maar ik weet niet of hij wel goed en origineel is. Daarom heb ik jullie mening nodig :}

    In de magische wereld Momania werd veertien jaar geleden een meisje geboren. Haar ouders gaven haar de naam [Naam]. Alles leek dood normaal tot de mensen van Momania er een paar jaar later achter kwamen dat [Naam] een speciale kracht bij haar droeg. De meeste mensen van Momania hebben namelijk maar één specifieke kracht. [Naam] had er vier. Voor [Naam] zelf werd dit echter verzwegen. Ze groeide op als elk normaal kind van Momania en inmiddels is ze alweer veertien. Niemand heeft haar ooit verteld over de kracht die ze met haar mee draagt. Ze heeft altijd gedacht dat ze gewoon hoogbegaafd was. Maar wat als Momania plotseling wordt aangevallen door een duistere kracht, die hetzelfde is als die van [Naam]? [Naam] weet samen met nog wat andere mensen te vluchten en onder te duiken. [Naam] weet nogsteeds niet dat ze die krachten bezit. Tot blijkt dat zij de enigste is die Momania nog kan redden.


    Dus zouden jullie zo lief willen zijn om te zeggen wat jullie ervan vinden? Kritiek stel ik ook op prijs, daar word ik namelijk beter van.

    Doen/Niet doen
    Origineel/Niet origineel
    Naam voor het meisje? (Graag een beetje bijzonder en origineel)
    Titel voor het verhaal?

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 17:50 ]


    If you are reading this... Hi ;)