• het is al even geleden maar ik had toch zin om dit nog even te posten omdat ik het zo schattig vind ^^
    tijdens de vakantie was ik twee weken in nederland. mijn vriendje mocht 4 dagen komen (na veel zeuren). omdat het echt heel erg kleine bedden waren was het echt onmogelijk om samen te slapen, jammer genoeg. we hadden het heel gezellig en de tijd vloog dus voorbij. de laatste avond was ik heel erg down omdat ik hem na de volgende dag zo lang zou moeten missen. toen heeft mijn vriendje me zo'n uur lang zijn t-shirt nat laten maken. ik was heel moe maar ik wou gewoon bij hem zijn. en toen heeft hij van half 12 tot 3u 's nachts oncomfortabel in een hoek van mijn minikamertje zitten kijken hoe ik sliep.
    like, hoe ongelooflijk lief is dat wel niet?

    om het nuttig te houden, heb jij ook zon lief vriendje? :Y)


    ask her if she wants to stay a while

    Uneventful schreef:
    Nu voel ik me wéér forever alone.

    Samen ? ;D



    Ik heb op dit moment niemand (:
    & ik kan niet zeggen dat ik et mis van wat jij bedoeld want ik heb et nog nooit gevoeld ;P
    Just waiting ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yarilo schreef:
    (...)

    Die zal het i.i.g niet erg vinden om je te likken wanneer je maar wilt. Zelfs wanneer je zou wensen dat je het niet zou willen. :'D


    Alleen gaat ie dan ook bijten :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Cresselia schreef:
    omg dat is schattig/lief :3


    None but ourselves can free our minds.

    cute! ^^

    ik heb dat ook, mijn vriend is echt gwn té lief voor me ^^ hij is lekker romantisch enz, mega leuk, en ik suck in romantiek :'D
    en dit weekend heb ik van hem een mega grote plushen aap gekregen, 'omdat ik zelf ook een aapje ben, en dan kan je die knuffelen terwijl ik in Den Bosch zit en jij lekker hier' ^^ hmm, en hij ruikt lekker naar hem.. ^^

    en hij heeft blijkbaar al een verjaardagscadeau voor mij, like, what the hell, das pas in novemver :'D


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik ben zelf heel lief ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Zo lief,
    Ik heb geen vriendje, maar er is wel een jongen, half.. En die bracht me na uitgaan naar huis omdat ik alleen zou moeten fietsen en als ik dan ergens sta dan slaat hij z'n arm om me heen, of hand in hand lopen. Die dingen vind ik al lief (;


    Don't dream your life, but live your dream!

    Mag het ook vriendin zijn? Nou hmmm, dan moet ik echt gaan kiezen. Okey deze blijf ik zo lief en schattig vinden (bloos).
    Een goed voorbeeld was toen ze bij mij bleef slapen bij mijn pappie. Ik ging brood maken, gewoon heel rustig en Nikki kijkt dus de hele tijd naar me. Op een gegeven moment draai ik me om en geef ik haar een knipoog. Ze gegielde en keek weg, dat was zooo lief en schattig -big smile-
    En zo zijn er nog veel meer dingen (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Stray schreef:
    Zo lief,
    Ik heb geen vriendje, maar er is wel een jongen, half.. En die bracht me na uitgaan naar huis omdat ik alleen zou moeten fietsen en als ik dan ergens sta dan slaat hij z'n arm om me heen, of hand in hand lopen. Die dingen vind ik al lief (;

    Dat is ook gewoon lief (bloos). Het hoeft niks groots te zijn om het lief te vinden, juist de kleine dingetjes doen het hem


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn vriendje is ook lief ^^


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mijn vriendje zou dat ook doen. Al hij valt heel snel in slaap, en dan staar ik altijd 's nachts naar hem. Want bij mij duurt het altijd uren voordat ik slaap. Is leuk!


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Happen schreef:
    Ah, wat lief. <3
    Ik ben een loner. (krul)


    count the blessings

    Ik vind het vreselijk als iemand kijkt hoe ik slaap.. (no_chears)


    -

    Genius schreef:
    Ik vind het vreselijk als iemand kijkt hoe ik slaap.. (no_chears)

    Ach, arme Jac. Nikki gelukkig niet (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Genius schreef:
    Ik vind het vreselijk als iemand kijkt hoe ik slaap.. (no_chears)


    Haha, ik ook als iemand anders het doet, dan vind ik het eng. Maar van Mitch vind ik het niet zo erg.


    Your make-up is terrible

    Jamess schreef:
    (...)
    Ach, arme Jac. Nikki gelukkig niet (bloos)

    Jij met je nikki :'D

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha, ik ook als iemand anders het doet, dan vind ik het eng. Maar van Mitch vind ik het niet zo erg.

    Jij met je mitchell :'D

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 19:21 ]


    -