• De Maya's voorspelde lang geleden de einde van de wereld op 21-december-2012.Maar wat als het niet de einde van de wereld is , maar iets wat de mens zelf veroorzaakt heeft en de natuur een handje mee helpt?
    21 December leuk net zo normaal als alle andere dagen. Het sneeuwde en het was bijna kerst. Loena ging samen met haar bange zusje Lilly naar de bioscoop. Alles leuk normaal tot er een sneeuwstorm komt waardoor ze niet meer naar huis konden. Een onbekende jongen zorgt er voor dat ze thuis kommen.Maar wat als als hij niet meer naar huis kan omdat auto's niet mogen rijden,de ouders ook niet naar huis kunnen en er 's nachts wat gebeurd en niemand weet hoe?
    -Link


    Hoofdstuk 1.
    Lezen, abo en opbouwde Kritiek zijn welkom ^^

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 17:47 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aboo. Ben wel benieuwd naar je schrijfstijl... maar je verhaal lijkt me leuk ^^


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Hoofdstuk 2 ^^
    Hij is wel lekker lang:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Je gebruik van leestekens is niet al te goed, i.i.g. niet in dat kleine stukje. Het is wel een leuk idee though.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hoofdstuk 3. Ik ben terug van werkweek :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hoofdstuk 4:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nummer 5 erbij :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor


    Dat plaatje vond ik allen leuk ^^
    Hoofdstuk 6!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hoofdstuk 7
    En...
    Hoofdstuk 8


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hoofdstuk 9


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    De Maya's voorspelden lang geleden het einde van de wereld op 21 december 2012 , maar wat als het niet de einde van de wereld is , maar iets wat de mens zelf veroorzaakt heeft en de natuur een handje mee helpt?
    21 december leek net zo normaal als alle andere dagen. Het sneeuwde en het was bijna kerst. Loena ging samen met haar bange zusje Lilly naar de bioscoop. Alles leuk normaal tot er een sneeuwstorm kwam, waardoor ze niet meer naar huis konden. Een onbekende jongen zorgt er voor dat ze thuis kommen, maar wat als als hij niet meer naar huis kan omdat auto's niet mogen rijden? De ouders ook niet naar huis kunnen en er 's nachts wat gebeurd en niemand weet hoe?


    Sorry, maar de vele foutjes leiden me teveel af. Daarbij wissel je vaak tussen verleden en tegenwoordige tijd.


    I was an angel living in the garden of evil

    Westwick schreef:
    De Maya's voorspelden lang geleden het einde van de wereld op 21 december 2012 , maar wat als het niet de einde van de wereld is , maar iets wat de mens zelf veroorzaakt heeft en de natuur een handje mee helpt?
    21 december leek net zo normaal als alle andere dagen. Het sneeuwde en het was bijna kerst. Loena ging samen met haar bange zusje Lilly naar de bioscoop. Alles leuk normaal tot er een sneeuwstorm kwam, waardoor ze niet meer naar huis konden. Een onbekende jongen zorgt er voor dat ze thuis kommen, maar wat als als hij niet meer naar huis kan omdat auto's niet mogen rijden? De ouders ook niet naar huis kunnen en er 's nachts wat gebeurd en niemand weet hoe?


    Sorry, maar de vele foutjes leiden me teveel af. Daarbij wissel je vaak tussen verleden en tegenwoordige tijd.

    Als het goed is. is dat al verandert in mijn story ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hoofdstuk 10 ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hoofdstuk 11


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor