• Ik ben bezig met een nieuw verhaal en heb alles al bedacht hoe of wat. Ik wil vragen wat jullie van het idee vinden.

    Emily Johnson is een outsider op Cooley High in Stratford. Wanneer ze naar een wedstrijd van het basketballteam gaat, zijn natuurlijk de cheerleaders ook daar om 'hun' jongens aan te moedigen. Omdat Caitlin, één van de cheerleaders, haar hart werd gebroken door Justin die is vreemdgegaan met Audrey wilt ze dat Emily zijn hart breekt. Ze krijgt 50 dagen, anders zal Caitlin haar leven gaan ruïneren. Langzaamaan word Justin verliefd op haar en Emily op hem. Ze houden het geheim, omdat Emily bang is voor Caitlin. Als het uitkomt dat ze samen zijn, is Caitlin zo boos dat ze er alles aan doet om Emily het leven zuur te maken. Dat lukt nogal goed. En als Justin dan ook nog eens haar hart breekt door vreemd te gaan en niks meer van zich te laten horen, is alles voorbij. Ze leeft bijna niet meer en dat allemaal door Caitlin.

    Is het wat of niet?

    Melden / Niet melden
    Doen / Niet doen

    Ergens komt het me heel bekend voor.
    Maar hé, er zijn al honderd Justin Bieber verhalen..

    *no offence *


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Je kan het natuurlijk altijd proberen. Het idee vind ik alleen niet zo heel origineel...
    Maar als je het goed uitschrijft kan het wel een leuk verhaal worden.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 18:55 ]

    Ik vind het niet echt origineel, mede omdat het één van de zovele Justin Bieber verhalen is. Maar hey, niemand is hier nog origineel tegenwoordig. Je moet het zelf weten.