• Hallo vrienden,...

    Zo als de titel al zegt heb ik een probleem met me nichtje...
    Ze spreekt al 2weken nie meer met me en als ik bel neemt ze nie op...

    Het grootste probleem is da ze in italie woont en dat ik niet weet wat er is gebeurt (waarom ze niet meer met me praat!)

    Mischien hebben jullie wat tips?

    Mailen? Bellen?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Misschien heeft ze het gewoon druk? :O Als je je zorgen maakt, bel haar op of schrijf haar een brief. Of heb het er ff met je ouders over ;) Ik weet zeker dat er niks ernstigs is. Tenzij jullie ruzie hebben gehad ofzo? Maar dat schrijf je niet.

    Het is vast wel goed met haar ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Laat haar via een mailtje of iets wat ze vast wel leest, weten dat je je zorgen maakt en of ze aub contact met je kan opnemen?

    da is het probleem net,... Ik was 2weken geleden bij haar in italie! 2dagen voor ik vertrok sprak ze al nie meer met me. en mails... Ik bel en mail haar iedere dag ik heb nog goed contact met haar ouders...

    En het grootste probleem is da ze nie wil vertellen wat er is!

    wil ze dat ook niet vertellen aan haar ouders? Als je daar nog wel contact mee hebt

    Misschien moet je het even laten rusten? En later nog eens contact zoeken?

    Ik spreek mijn familie al 3 jaar niet meer.
    Waar maak jij je nou druk om? :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    2Krull4U schreef:
    wil ze dat ook niet vertellen aan haar ouders? Als je daar nog wel contact mee hebt

    Misschien moet je het even laten rusten? En later nog eens contact zoeken?


    Wel slim... EN ja ik heb contact met haar ouders maar ze wil het aan niemant vertellen want ik heb m'n neef ook een paar keer gebeld om eens te vragen... Ma volgens mij is het beste dat ik het inderdaat even een maandje of zo laat rusten... en daarna nog eens proberen.

    Maar is er geen andere mogelijkheid?

    Niets van aantrekken.
    mijn zus was niet naar mijn nicht dr feestje gegaan omdat ze ergens anders naartoe moest en toen sprak ze ook een hele tijd niet meer tegen mijn zus. Nu opeens wel. Gaat wel over joh. Laat haar gewoon even met rust, stuur haar desnoods één mail om te vragen waarom ze niet meer tegen je spreekt want dat je het echt niet weet, maar stop met aandringen want dat is ongelofelijk irritant.

    DrarryOn schreef:
    Ik spreek mijn familie al 3 jaar niet meer.
    Waar maak jij je nou druk om? :')

    Dit antwoord slaat nergens op. Omdat jij je familie al 3 jaar niet spreekt betekent niet dat zij zich geen zorgen mag maken dat haar nicht al 2 week niks tegen haar zegt. :W


    -

    Nee ik denk het niet als ik het zo lees.
    Als zij niet meer wilt en jij gaat aandringen op contact / dat ze zegt wat er is, vind ze je alleen maar vervelend en is de kans nog kleiner dat ze weer bijdraait..

    Vraag het eens aan haar ouders?Misschien weten zij waarom ze je negeert?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Heb dat all heel vaak gevraagd... Ma ik vind het er want we kennen elkaar al sinds we nog heel jong waren.

    Maar mischien hebben jullie gelijk ik laat haar met rust... ik wacht wel rustig af op haar antwoord!

    Goed nieuws vrienden,... Ze heft me vandaag gebeld...

    Ze zei dat het haar speet da ze niet wou spreken...

    Maar de reden waarom weet ik nog steeds niet maar maakt niet uit ZE spreekt terug da is het belangrijkste....

    Heel erg bedankt voor jullie steun...

    Groetjes,
    Khalsa

    Ze heeft het volgensmij té druk om met je te praten? -dit is niet gemeen bedoeld-


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ik spreek al een jaar niet meer normaal met mijn nicht?


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3