• Dat jullie me kunnen helpen! Ik snap echt niks van mijn nask-huiswerk. Ik moet weten hoe je geluid ergens opzet (bijvoorbeeld een cd) en hoe je het er weer afhaalt. Ik heb al met google gezocht maar ik kan niks vinden. Please, lieve& slimme Q'ers help me! ^.^


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    wth is nask?

    Abrazo schreef:
    wth is nask?

    Natuur&Scheikunde


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    simpel, je download iets en dan knippen en plakken?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Snorlax schreef:
    simpel, je download iets en dan knippen en plakken?


    Ik denk niet dat mijn leraar het zo bedoeld (cat)


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    nouu.. Je download iets bijvoorbeeld en dan brand je dat op een CD. Maar ik weet zelf ook niet zo heel goed hoe dat in elkaar steekt. Sorry :/


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ben echt een oermens wat computers betrefd :W


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    In welk jaar zit jij dan? Want ik zit nou in vwo 5 en heb dat nog nóóit gehad O.o


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik ga nu naar 4VWO en ik was altijd een ramp ik natuurkunde en scheikunde ik haalde altijd 4'en dus ik heb het niet meer, en ik kan je niet helpen sorry.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    eh zoiets?

    Een cd-brander is een apparaat waarmee informatie op een compact disc (cd) gebrand kan worden. Tevens kunnen er cd's mee gelezen worden. Een cd-brander kan informatie schrijven naar een cd-r (eenmalig beschrijfbaar) of een cd-rw (meerdere malen beschrijfbaar). Het resultaat kan zowel een audio-cd als een cd-rom zijn.
    Cd-branders worden voornamelijk gebruikt voor bestanden, muziek of informatie.
    De cd-brander is opgevolgd door de dvd-brander, die ook cd's kan branden.

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Cd-brander

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 15:37 ]


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Wees super creatief met zo iets als 'de pc brandt het erop en kan het daarna ook weer uitwissen' etc?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Tamashi schreef:
    In welk jaar zit jij dan? Want ik zit nou in vwo 5 en heb dat nog nóóit gehad O.o


    2 vwo (:


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    Ik heb ook die schriften van 'Nask' maar mijn eerste les begint maandag dus... :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.