• De Maya's voorspelde lang geleden de einde van de wereld op 21-december-2012.Maar wat als het niet de einde van de wereld is , maar iets wat de mens zelf veroorzaakt heeft en de natuur een handje mee helpt?.
    21 December leuk net zo normaal als alle andere dagen. het sneeuwde en het was bijna kerst.Loena ging samen met haar bange zusje Lilly naar de bioscoop. Alles leuk normaal tot er een sneeuwstorm komt waardoor ze niet meer naar huis konden.Een onbekende jongen zorgt er voor dat ze thuis kommen.Maar wat als als hij niet meer naar huis kan omdat auto's niet mogen rijden , de ouders ook niet naar huis kunnen en er 's nachts wat gebeurd en niemand weet hoe?

    Ik wil wat romantiek en drama in stoppen . Zal ik het doen? Zelf heb ik al 2 hoofdstukken geschreven op mijn pc. + weet er iemand misschien een titel?
    Alvast bedank ;3

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 11:42 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Doen, en ik weet geen titel maar het lijkt me wel origineel.


    None but ourselves can free our minds.

    Melden!

    *schopt omhoog*
    Weet iemand misschien een Titel :3?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    The death end
    The worlds end

    -het zijn maar ideen en ik ben ispiratieloos, sorry-


    Cool, neat, swell -Cry

    Tendencies schreef:
    Doen, en ik weet geen titel maar het lijkt me wel origineel.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Doen. Voor titels moet je alleen niet bij mij zijn hihi. :3 Maar het is trouwens 's nachts inplaats van wat je er nu hebt staan. :)

    WEAREYOUNG schreef:
    Doen. Voor titels moet je alleen niet bij mij zijn hihi. :3 Maar het is trouwens 's nachts inplaats van wat je er nu hebt staan. :)

    Ow daarom zegt Word dat het fout is :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    21 december 2012? DAT IS GEWOON 5 DAGEN VÓÓR MIJN VERJAARDAG! Damn.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Doen


    If you are reading this... Hi ;)

    Uhm.. nou omdat de Maya's het voorspeld hadden, iets met Prophecy ofzo? o.o
    *Ik ben zo slecht in titels*
    Maar leuk idee ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Tendencies schreef:
    Doen, en ik weet geen titel maar het lijkt me wel origineel.


    Stop trying to control everything and just let go.

    Gelukkig was het niet het einde van de wereld. Ik word 22 december 2012 zestien. Dat mag ik niet missen. (cat)


    Smile and live.