oke, dus ik werd net thuis gebracht door een best knappe jongen en hij vreg me ping dus die gaf ik, maar nu wil hij de hele tijd met me chillen en zegt dat ik knap ben enzo, maar ik heb een vriendje
wat nu?
please helpp
- Home
- Forum
- Liefde, Vriendschap & Familie
- Help me -.-'
Help me -.-' - Liefde, Vriendschap & Familie
-
3 sep 2011 - 22:083 sep 2011 - 22:103 sep 2011 - 22:10
In de eerste plaats had je je ping niet moeten geven, je kon wel verwachten dat die jongen meer wou. (: Maar euhm, gewoon negeren? Je zou toch ook het liefste hebben dat jouw vriendje een meisje zou negeren dat voortdurend vraagt af te spreken en met complimentjes loopt te smijten.
If we had not a soul, music would have created it.
3 sep 2011 - 22:10huh?? zeggen dat je niks van hem wilt alleen vriendschap?
sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt
3 sep 2011 - 22:10Zeggen dat je niet geïnteresseerd bent omdat je een vriendje heb en hij wat rustige moet doen.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
3 sep 2011 - 22:10Anitaaa schreef:
Zeg hem gewoon dat je een vriend hebt?I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'
3 sep 2011 - 22:113 sep 2011 - 22:12DancingDead schreef:
geef hem mijn msn -wbw
-out-
ON: Zeg hem dat je een vriendje hebt, dóh.And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.
4 sep 2011 - 1:24Zeggen dat je een vriendje hebt en als die doorgaat verwijder je hem gewoon van je ping.
Nobody dies a virgin, life fucks us all.
4 sep 2011 - 1:27Sincerity zei op 4 sep 2011 - 1:24:
Zeggen dat je een vriendje hebt en als die doorgaat verwijder je hem gewoon van je ping.I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!
4 sep 2011 - 1:35Anitaaa schreef:
Zeg hem gewoon dat je een vriend hebt?None but ourselves can free our minds.
4 sep 2011 - 1:39Vertel hem dat je geen sex wilt voor het huwelijk. Dan is ie nog sneller en probleemlozer weg dan wanneer je vertelt dat je een vriendje hebt
quidquid excusatio prandium pro
4 sep 2011 - 2:44DeSlenderman schreef:
Vertel hem dat je geen sex wilt voor het huwelijk. Dan is ie nog sneller en probleemlozer weg dan wanneer je vertelt dat je een vriendje hebt
Of juist dat je kinderen wilt van hem. Nu meteen.Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.
4 sep 2011 - 4:50Padalecki schreef:
In de eerste plaats had je je ping niet moeten geven, je kon wel verwachten dat die jongen meer wou. (: Maar euhm, gewoon negeren? Je zou toch ook het liefste hebben dat jouw vriendje een meisje zou negeren dat voortdurend vraagt af te spreken en met complimentjes loopt te smijten.Numbers.
4 sep 2011 - 5:03Padalecki schreef:
In de eerste plaats had je je ping niet moeten geven, je kon wel verwachten dat die jongen meer wou. (: Maar euhm, gewoon negeren? Je zou toch ook het liefste hebben dat jouw vriendje een meisje zou negeren dat voortdurend vraagt af te spreken en met complimentjes loopt te smijten.I love you Tim
4 sep 2011 - 9:21