• Mijn mama vindt het heel erg leuk dat ik verhalen schrijf en wil heel graag iets van mij lezen, maar ik laat liever geen fanfictions lezen, gewoon omdat ik dat alleen leuk vind om te schrijven, niet omdat ik het echt goed vind ofzo. Maar ik had dus voor de grap gezegd: Als je me nou helpt aan een goede verhaallijn, zal ik het proberen te schrijven en dan mag je het lezen, als cadeau voor je verjaardag.
    Mama; Ja dat vind ik kei leuk, wat voor iets schrijf je graag?
    Ik; Het liefste fantasie enzo.
    Nou dus even stilte, zei ze: ''Misschien kun je iets over de zigeuners uit Roemenië (Land waar wij altijd op vakantie gaan) doen en dan met zwarte magie en waarzeggerij.''
    Ik vind het stiekem heel schattig en ik denk dat ik het echt ga proberen, omdat ik het zelf heel interessant vind.

    Is dit een leuk iets om te doen voor een cadeau? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Als je mama graag wilt dat je daar over schrijft, is dat denk ik het beste kado dat je haar kan geven. (;


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Het zou wel cool zijn, ja. Dat je misschien een site kunt vinden die het als een boek maken (ja die bestaan er) en dan dat boek als cadeau?

    Haha zo tof! :) moet je echt wel doen hoor, volgens mij


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    IMSWAG schreef:
    Het zou wel cool zijn, ja. Dat je misschien een site kunt vinden die het als een boek maken (ja die bestaan er) en dan dat boek als cadeau?


    That's a good idea! _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dat is echt super leuk ! ik zou het gaan proberen =D


    Danmarks Dynamite.

    Ja mijn mama vroeg ook een keer aan me waar ik over schreef en bedacht een idee, maar het is wel lief van je dat je dat doet.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Aah allemaal bedankt! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    IMSWAG schreef:
    Het zou wel cool zijn, ja. Dat je misschien een site kunt vinden die het als een boek maken (ja die bestaan er) en dan dat boek als cadeau?


    \Ja daar dacht ik ook aan.


    "Ignite, my love. Ignite."