• Ik vraag me af of ik de enige ben die aan stories werkt hier op Q maar ze niet online zet? Ik vind het namelijk heel handig om dat hier te doen en niet via word ofzo, omdat je het hier echt een hoofdstukken kan zetten, plaatjes kan toevoegen en dat soort dingen. Ik werk zo wel aan vijf andere stories, maar die zet ik niet online. (:

    Iz me alone? (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nee, maar dat wou ik eerst wel doen, haha.

    Uhm ik heb twee op inactief staan maar die zijn afgelopen...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Njaa, bij mij is dat met gedichten zo. Ik heb echt tachtigduizend gedichten in mijn index staan, en er staan er maar 6 online.:Y)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Je bent echt niet de enige :'D Ik schrijf momenteel geen story's maar als ik weer eens inpiratie krijg dan ga ik het ook niet gelijk online zetten, want dan kan je later geen aanpassingen meer doen omdat het gelijk gelezen word etc.

    Ik schrijf wel in Word. Anders moet je straks al die hoofdstukken apart afgaan om de hele tekst te kunnen kopiëren en in Word te zetten.


    Smile and live.

    Heb er weleens aan gedacht, omdat het inderdaad iets handiger is. Maar ik vond het lettertype zo lelijk 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nee, dat doe ik ook wel eens. Al schrijf ik niet zo veel meer, maar ik wil het liever niet op Word doen, want dan kan iedereen die op deze pc komt in die bestanden. (+komt er teveel te staan, omdat ik ook heel veel heb voor school op deze pc)


    As travars

    Yeah, ik ben niet alleen. _O_
    + 1


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Soms wel, vooral met stories die ik eerst met de hand schrijf en daarna over moet typen :')


    Your call, Detective Shinypants.

    Moriarty schreef:
    Nee, dat doe ik ook wel eens. Al schrijf ik niet zo veel meer, maar ik wil het liever niet op Word doen, want dan kan iedereen die op deze pc komt in die bestanden. (+komt er teveel te staan, omdat ik ook heel veel heb voor school op deze pc)


    Zelfde reden hiero.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.