• Een vriendin is over 2 weken jarig en ik wil graag een filmpje voor haar maken. Maar ik heb geen goed filmpjes bewerk programma, Windows movie maker is namelijk echt.. nee, daar ga ik niet aan beginnen. Ik wil er niet voor betalen en ik kan echt niet zoiets cracken of hoe je het ook noemt, ik heb het al eens geprobeert maar het lukte niet of ik snapte er niks van haha. Dus weet iemand een goed film bewerk programma wat je gratis kunt downloaden, of een goede waarbij je een trial versie kan downloaden?

    ZEG NIET ADOBE PREMIER ELEMENTS 9.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    ADOBE PREMIER ELEMENTS 9

    Nee, Ulead Videostudio


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Oh, pff.. Het enige wat mij meteen te binnen schiet is 'Sony Vegas', moet je even naar de sony site, daar kun je vast wel een trial downloaden.. Of het even googlen.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 20:13 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hindenburg schreef:
    ADOBE PREMIER ELEMENTS 9

    Nee, Ulead Videostudio

    AHH ik wist dat iemand het zou zeggen, zo flauw!

    en kan je er veel dingen mee doen? dus niet alleen iets zwart wit maken ofzo, van die faal effecten?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ecanus schreef:
    Oh, pff.. Het enige wat mij meteen te binnen schiet is 'Sony Vegas', moet je even naar de sony site, daar kun je vast wel een trial downloaden..

    Heb ik al geprobeerd, is te moeilijk voor mij haha. Versie 9 is nergens meer te downloaden, maar 10 is echt zó moeilijk.. dus dat is geen optie.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Adobe After Effects. Oh lol, too late with reading.
    Nvm, dan blijft alleen After Effects over :'D

    [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 20:14 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Raveleijn schreef:
    (...)
    AHH ik wist dat iemand het zou zeggen, zo flauw!

    en kan je er veel dingen mee doen? dus niet alleen iets zwart wit maken ofzo, van die faal effecten?


    ja, het is een simpel programma met veel effecten


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Sony Vegas


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Heb ik al geprobeerd, is te moeilijk voor mij haha. Versie 9 is nergens meer te downloaden, maar 10 is echt zó moeilijk.. dus dat is geen optie.


    Lol, download hem gewoon illegaal via torrents dan. Dan kun je elke versie wel vinden.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Raveleijn schreef:
    (...)
    AHH ik wist dat iemand het zou zeggen, zo flauw!

    en kan je er veel dingen mee doen? dus niet alleen iets zwart wit maken ofzo, van die faal effecten?

    Ja, werkt heel easy en fijn! En je kunt er ook want mee, dus het is niet zo'n loserprogramma als Moviemaker


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Sony Vegas Pro
    Camtasia Studio
    Adobe After Effects
    Adobe Premiere

    Sony Vegas, ik weet hoe het werkt, en daar kan je echt vette dingen mee maken. Like;

    Avid Mediacomposer. Werk ik mee. :9~


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)