• First of all: Ja, ik weet dat hier al een topic van is (of misschien zelfs meerdere), maar die zijn al redelijk oud en ik wou het nog eens onder de aandacht brengen!
    Dus ik was me net wat aan het vervelen op YouTube en toen bedacht ik me dat ik de Hoedown Throwdown kon gaan leren, want dat wou ik altijd al eens doen. Wie kan de Hoedown Throwdown ook? (krul)



    All was well.

    Ik maar omgekeerd.
    Dus als je je linker been moet doen doe ik mijn rechterbeen (;


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Toen die film net uitkwam ging ik 'm leren samen met een vriendin :'D
    Nu kan ik die dans niet meer.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    ooit geprobeerd en ik heb het opgegeven
    ik kang gewoon niet dansen

    Ik wou het ook leren, maarja :-(

    Ik ga dus echt niet voor mijn computer staan dansen, hahah dat is te weird voor me


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik moest het leren, kakdansje. Ik had zó'n haat eraan he x'D Ik kon er dus ook niets van.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Videotape schreef:
    Ik ga dus echt niet voor mijn computer staan dansen, hahah dat is te weird voor me

    Guess that makes me weird. Probably true. :')


    All was well.

    No thanks.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik kan het ;P heb ik 2 jaar terug voor een dansshow gedaan met vriendinnen

    That's a lie you don't know about me. (: Hahaha.


    We accept the love we think we deserve.

    Oh nee, dat lied heb ik meteen in mijn hoofd.


    <3

    I can do that!


    Firm believer of all that is magic

    Ik kan het, samen met me vriendinnen woehoee.
    EN ik schop dit topic omhoog. (:

    Ja, ik was ééntje dat daar ooit al een topic over heeft gemaakt. (': Ik heb turnles gegeven aan kindjes van het vijfde en zesde leerjaar en toen moesten we voor de turnshow ook een kort dansje maken en we hebben hun dat geleerd. Met als logisch begin dat ik dat ook voor mijn computer eerst zelf heb geleerd. :'D

    Veel succes! Ik vond het vrij moeilijk -maarja, ik kan eigenlijk echt niet dansen-


    If we had not a soul, music would have created it.

    Die heb ik twee jaar geleden in Straatsburg heel veel gedaan met vriendinnen XD We waren toen op reis met school _O_


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.