Voor mensen die niet te doen hebben ;p
Ok, gisteren was het dus mijn eerste schooldag en ik kreeg mijn rooster. De maandag, dinsdag en donderdag heb ik les tot half 5 ( -> O.O ). Doordat we een uur vrij hebben, de dinsdag een uur later mogen beginnen en op die dag ook 2 uur middagpauze hebben. De vrijdag is het gewoon tot half 4 en de woensdag tot 5 voor 12. Maar mijn rooster veranderd na de vaardigheidstage ( jaarlijks kamp eind september ) omdat de leerkrachten dan hun uren weer veranderen dus die lessen tot half 5 heb ik maar voor 3 weken en stopt school op die dagen ook gewoon om half 4 ( wat een zin ) Mijn klas is echt leuk want vorig jaar begonnen we met 24 en nu blijven er nog maar 8 over ;p Daardoor zitten we vaak met andere klassen samen gevoegd maar gelukkig zijn die groepen niet heel groot. Vandaag zat ik bijvoorbeeld voor 4 verschillende vakken met 4 verschillende klassen en persoonlijk vind ik dat wel leuk Ook heb ik voor het eerst Spaans gekregen en ik hou nu al van dat vak ( waarschijnlijk voor korte duur ).
Om dit wat zinvol voor jullie te houden : Hoe waren jou eerste dagen op school ? (:
[ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 17:44 ]
You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.