• Ik luister vooral naar rock 'n roll en klassieke rock uit de jaren '60 tot '90. En niémand van mijn vriend(inn)en deelt dezelfde smaak in muziek. Zelfs geen kennis of familielid. En zo'n vreemde smaak is dit toch niet? Op youtube en andere sites zie je dat er veel mensen zijn die daar graag naar luisteren!

    Dus... Is hier zo iemand? Want ik wil muziek kunnen delen en erover kunnen praten. ^^

    Even twee liedjes die tot mijn favorieten behoren:






    The Doobie Brothers - What a Fool Believes (1978)





    Buddy Holly - Blue Days, Black Nights (1956)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Me, me, me! Ik houd van zulke muziek D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Van vroeger luister ik alleen naar Guns n' Roses en Bon Jovi


    (Be)lieve in (you)rself

    Weirwood schreef:
    Me, me, me! Ik houd van zulke muziek D:


    Oeeeeeh! Wat zijn jouw favoriete artiesten? :9~


    If we had not a soul, music would have created it.

    *hand up*


    Felix

    Padalecki schreef:
    (...)

    Oeeeeeh! Wat zijn jouw favoriete artiesten? :9~

    Lemmie think, The Stray Cats, Status Quo (ben naar hun concert geweest (cat)), Jerry Lee Springer (is wel van voor die tijd nog :'D), ZZ Top, Buddy Holly ook, Chuck Berry, Ray Charles... eigenlijk heb ik heel veel favorieten D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    CrazyChicken schreef:
    *hand up*


    Dan zijn we al met drie! Ken jij nog leuke groepen/zangers?

    Ohja, want dat is ook nog een vereiste bij mij; de stem moet mannelijk zijn. Ik vind echt dat vrouwen zeiken als ze zingen (op enkele uitzonderingen na).


    If we had not a soul, music would have created it.

    Nee, nee sorry nee

    Weirwood schreef:
    (...)
    Lemmie think, The Stray Cats, Status Quo (ben naar hun concert geweest (cat)), Jerry Lee Springer (is wel van voor die tijd nog :'D), ZZ Top, Buddy Holly ook, Chuck Berry, Ray Charles... eigenlijk heb ik heel veel favorieten D:


    Lemmie think, Jerry Lee Springer en ZZ Top kende ik niet! Ik ga ze eens beluisteren! Dankjewel! (krul)

    Edit: Hahaha, faal voor mij. Ik dacht dat je met "Lemmie think" een groep bedoelde :'D

    Edit2: Die zijn allebei leuk!
    :9~

    [ bericht aangepast op 1 sep 2011 - 22:48 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    (...)

    Lemmie think, Jerry Lee Springer en ZZ Top kende ik niet! Ik ga ze eens beluisteren! Dankjewel! (krul)

    Neeee, lemmie think is niet een band, haha. Sorry :')


    "I shut my eyes in order to see.'