• Wat is nou het verschil tussen gaatje in je oor en een piercing in je oor?
    - ik ben in een domme bui vandaag, laat me -(krul)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2011 - 15:28 ]

    Gaatjes worden geschoten, piercings worden gepierced.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    AshKetchum schreef:
    Gaatjes worden geschoten, piercings worden gepierced.

    Jamaar dat is toch hetzelfde ;a?

    AshKetchum schreef:
    Gaatjes worden geschoten, piercings worden gepierced.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    AshKetchum schreef:
    Gaatjes worden geschoten, piercings worden gepierced.

    armanii schreef:
    (...)
    Jamaar dat is toch hetzelfde ;a?

    Ik had zo'n helix, je weet wel zo'n ringetje/knopje door je kraakbeen en die had ik laten schieten en ik noemde dat ook gewoon een piercing dus ja, ik vind wat dat aangaat niet dat er echt veel verschil inzit.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ATL schreef:
    (...)
    Ik had zo'n helix, je weet wel zo'n ringetje/knopje door je kraakbeen en die had ik laten schieten en ik noemde dat ook gewoon een piercing dus ja, ik vind wat dat aangaat niet dat er echt veel verschil inzit.

    Is het niet héel slecht voor je op Piercings te schieten en dan vooral in je kraakbeen?


    Let it come and let it be

    ATL schreef:
    (...)
    Ik had zo'n helix, je weet wel zo'n ringetje/knopje door je kraakbeen en die had ik laten schieten en ik noemde dat ook gewoon een piercing dus ja, ik vind wat dat aangaat niet dat er echt veel verschil inzit.


    Ontzettend dom van de piercer om dat te schieten, vooral omdat het kraakbeen is. Was zeker ook goedkoop om te laten zetten? :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Is het niet héel slecht voor je op Piercings te schieten en dan vooral in je kraakbeen?

    Mwah, alleen als t misgaat, maar ik heb t 2 keer laten doen zonder dat het mis ging dus ja, veel maakt het me niet echt uit. Ik heb hem alleen ook weer 2 keer dicht laten groeien.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Ontzettend dom van de piercer om dat te schieten, vooral omdat het kraakbeen is. Was zeker ook goedkoop om te laten zetten? :')

    6 euro ofzo. Maar ach ik hem 'm nu toch niet meer en m'n oor zit er nog helemaal aan. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ATL schreef:
    (...)
    6 euro ofzo. Maar ach ik hem 'm nu toch niet meer en m'n oor zit er nog helemaal aan. :Y)


    De prijs verklaard alles. :Y)
    Je hebt geluk gehad dat het niet is gaan ontsteken dan of erger.
    Niet naar jou persoonlijk gericht; Maar ik vind het zo ontzettend dom als mensen niet gewoon een paar tientjes neer leggen om het goed te laten doen, terwijl het wel over je bloedeigen lichaam gaat dat je echt wel kunt verzieken als je niet oppast. :/


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    De prijs verklaard alles. :Y)
    Je hebt geluk gehad dat het niet is gaan ontsteken dan of erger.
    Niet naar jou persoonlijk gericht; Maar ik vind het zo ontzettend dom als mensen niet gewoon een paar tientjes neer leggen om het goed te laten doen, terwijl het wel over je bloedeigen lichaam gaat dat je echt wel kunt verzieken als je niet oppast. :/

    Haha ja naja voor de rest is het wel goed behandeld enzo hoor, maar ik ben wel blij dat ik er niet zovel geld aan uit heb gegeven, omdat ik het twee keer heb laten doen en anders was het enorm zonde geweest.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik raad het, by the way, aan om voor de eerste weken van je piercing, toch te gaan voor écht goud, zilver of brons. Andere metalen/plastic en/of de kleuring daarvan, werkt bij sommige mensen zéer ontstekend en al helemaal als ze net geschoten/gepierct zijn.
    En voor €3,50 heb je écht geen goud/zilver/brons. Dat is dus echt van die plastic zooi, lijkt mij.


    Dit was dus mijn reactie voor een topic op een andere site, die óok over piercings gaat. :'D

    [ bericht aangepast op 1 sep 2011 - 15:53 ]


    Let it come and let it be

    Sadistic schreef:
    (...)

    De prijs verklaard alles. :Y)
    Je hebt geluk gehad dat het niet is gaan ontsteken dan of erger.
    Niet naar jou persoonlijk gericht; Maar ik vind het zo ontzettend dom als mensen niet gewoon een paar tientjes neer leggen om het goed te laten doen, terwijl het wel over je bloedeigen lichaam gaat dat je echt wel kunt verzieken als je niet oppast. :/


    Mijn neuspiercing was ook niet 'gepierced' het was een soort apparaatje en toen werd hij er met die piercing zelf, doorheen gedrukt. Nooit problemen gehad, net zoals mijn vriendinnen.


    To infinity and beyond •

    AshKetchum schreef:
    Gaatjes worden geschoten, piercings worden gepierced.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Mijn neuspiercing was ook niet 'gepierced' het was een soort apparaatje en toen werd hij er met die piercing zelf, doorheen gedrukt. Nooit problemen gehad, net zoals mijn vriendinnen.


    Bij mij ging het wel mis, mijn neus was toen van binnen helemaal uitgescheurd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen