• Ik hield mijn buik vanmorgen in, en nu doe ik dat de hele tijd. Maar dat wil ik niet, dus hou ik het niet meer in. Maar dan gaat het vanzelf..
    Weet iemand hoe dit kan?(a')

    Je lijkt er dunner door.
    Bijna iedereen doet het, bewust of onbewust.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Waarschijnlijk haal je adem door je schouders op te trekken. Probeer je te focussen om door je buik ademhalen. Dat heb ik wel eens ;)


    Happy Birthday my Potter!

    Litwick schreef:
    Waarschijnlijk haal je adem door je schouders op te trekken. Probeer je te focussen om door je buik ademhalen. Dat heb ik wel eens ;)

    Jamaar wanneer ik dat doe, adem ik moeilijk ..

    Dat heb ik niet. En jammer genoeg kan ik je niet helpen.

    ik hou ook altijd mijn buik een beetje in,
    i don't know why; gaat vanzelf.
    maar het is wel goed voor je buikspieren (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Haha, dat komt doordat je zo graag wil afvallen. ^^
    Jk, ik heb dat zelf ook. Is niets mis mee.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Taize schreef:
    Je lijkt er dunner door.
    Bijna iedereen doet het, bewust of onbewust.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    je krijgt er buikspieren van (:
    Maar, geen idee hoe je er vanaf komt


    Don't dream your life, but live your dream!

    Dat doe ik ook, alhoewel er bij mij eigenlijk amper verschil is als ik het wel of niet doe. Maar ik weet niet, het gaat automatisch en je hebt er ook een betere houding door, vind ik zelf dan :'D.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Probeer er niet op te letten, als je er op let doe je het meer. En probeer door je buik te ademen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Finnick schreef:
    Dat doe ik ook, alhoewel er bij mij eigenlijk amper verschil is als ik het wel of niet doe. Maar ik weet niet, het gaat automatisch en je hebt er ook een betere houding door, vind ik zelf dan :'D.


    Have you ever been alone in a crowded room?