• Ik woon vanaf nu niet meer in mijn oude woonplaats maar....Maastricht! Ik ga daar namelijk studeren! Ik vind het echt een geweldige stad! Wie gaat/of woont er nog meer in/naar Maastricht?


    You never fail, unless you keep trying...

    Jawaad schreef:
    Twente hier :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ira schreef:
    Mocht je een gids nodig hebben, ik zie ook nog dat je op Hogeschool Zuyd zit wat praktisch twee minuten van waar ik woon vandaan is, Yuara to the rescue! (nerd) Haha, succes met overleven hier, tussen onze Limburgse accenten...


    Haha ja ik begin er al een beetje aan te wennen! (:


    You never fail, unless you keep trying...

    Ik ga studeren in Groningen, dus dat is een beetje ver weg van Maastricht, en ik woon nog thuis (:


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik ga mijn MBO-opleiding gewoon in Assen doen, geen zin om te reizen en op kamers, hellno. Mijn vriend is bezig met een huis in Assen, staat me meer aan dan een kamertje.. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Ik ga mijn MBO-opleiding gewoon in Assen doen, geen zin om te reizen en op kamers, hellno. Mijn vriend is bezig met een huis in Assen, staat me meer aan dan een kamertje.. :'D


    Ja dat is wel beter ja! Haha!


    You never fail, unless you keep trying...

    Ik ben er en paar keer geweest, ik heb er ook is gelogerd bij kennisen (:
    Ik vind het cool daar, bestwel groot winkel centrum. Ja ik vind Maastricht cool, maar nee ik woon er niet jammers ):


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Hahah, dan ga ik heel kort bij. Lanaken, de gemeente op de grens Belgie/Nederland :Y)