• Echt zo mooi, ook hoe dat publiek helemaal meezingt! en het liedje is ook zo mooi.. en dan als hij gaat zitten bij fans en ze knuffels geeft dan zegt die als hij bij ze gaat zitten ineens: OUCH!
    Omdat zo'n fan hem wil meetrekken, HAHAHA! en als hij zo'n meisje een knuffel geeft flipt dat meisje helemaal. x'] zou ik ook doen hoor!

    wie vinden jullie nou heel goed live zingen? dus kom niet aan met mensen die alleen maar autotunes hebben voor hun liedjes.. en kom vooral niet aan met Black Eyed peas o___o dat is echt earrape.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Robbie Williams is echt super goed!
    En black eyed peas, oeh die zijn slecht live -.-


    Don't dream your life, but live your dream!

    Euh. Écht goed live zingen?
    Ik weet het niet. You Me At Six is gewoon een geweldige liveband, en McFly ook. Ik denk The Blackout. (:


    Destroy what destroys you.

    Lady GaGa :9~:


    _O_


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Even denken ik vind Alain Clark goed zingen en Van Velzen ook ,veder Bløf :) En Acda en de Munnik. Nick en Simon zingen zooo mooi live!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Celtic women, die zijn écht amazing live. Net als Within Temptation, ik vind Sharon beter zingen life, dan op het album.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Lickilicky schreef:
    Lady GaGa :9~:


    _O_

    Ohh ze zingt wel goed live ja! :'D alleen ze doet wel een beetje spastisch achter die piano..

    @Ecanus, agree, Celtic women = goed!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Adele zingt heel goed live :Y)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Justin Bieber. :Y)

    Ecanus schreef:
    Celtic women, die zijn écht amazing live. Net als Within Temptation, ik vind Sharon beter zingen life, dan op het album.


    jaaaa als ze (celtic women) you raise me up zingen ;o
    & bigbang kan geweldig live zingen, bijna nog beter dan in hun albums (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Ohh ze zingt wel goed live ja! :'D alleen ze doet wel een beetje spastisch achter die piano..

    @Ecanus, agree, Celtic women = goed!


    Misschien komt dat wel omdat ze voor meer dan duizend mensen zit te zingen + spelen :'D.


    Every word written is a victory against death | Michel Butor


    None but ourselves can free our minds.

    Within Temptation is gewoon prachtig live <3


    Never run out of reasons to smile...

    Tendencies schreef:

    Omg. <3


    Fly high across the sky, from here to kingdom come.

    Elite schreef:
    Adele zingt heel goed live :Y)

    Dacht ik eerst ook, tot ze bij TVOH Kims act verprutste. *eigen mening*

    Eigenlijk ben ik tot nu toe niemand tegengekomen die echt goed live zingt, eerlijk gezegd.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.