• Als ik zeg maar door mijn GB blader en een berichtje verwijder, kom ik daarna direct weer op pagina één. Ik vind het nogal vervelend. Dus mijn suggestie is dat er misschien iets kan worden ingesteld, dat als je iets verwijderd van een GB of iets, je op de zelfde pagina blijft.

    Het idee komt van P1kachu, ik zag dat net via een reactie van haar.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 12:33 ]

    Voor!


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Hell yeah. En het zou al helemaal fijn zijn als je gewoon kon aanvinken welke je wilde verwijderen en dan in één keer, maar dit is in ieder geval een begin.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Anitaaa schreef:
    Op die manier heb ik mijn GB van ongeveer 300 pagina's 'opgekuist'. D:

    Er is ook ergens ene knopje of zo waar je er kan voor zorgen dat heel je gb ineens wordt leeggemaakt.

    Maar ik ben het wel eens met je suggestie

    Abrazo schreef:
    (...)
    Er is ook ergens ene knopje of zo waar je er kan voor zorgen dat heel je gb ineens wordt leeggemaakt.

    Maar ik ben het wel eens met je suggestie


    Dna is het alsnog kut als er berichtjes zijn die je wilt bewaren.. en ga dan maar eens 300 pagina's verwijderen D;

    was dr wel een tijdje mee bezig


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hilton schreef

    Jaa, vind ik ook altijd vervelend, ben het met je eens


    And you made me love a little less.

    Atropos schreef:
    Volledig met je eens. Als je een keer te lui bent om je GB te legen en er staan 7 pagina's ofzo ben je echt uren bezig om de reacties te verwijderen. Dus klik ik meestal op 'alles verwijderen' maar dan zijn ook alle leuke reacties weg..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse