• Moet je eigenlijk je leerboeken kaften, of je werkboeken? Bij mij op school zeiden ze alleen leerboeken. Maar ik deed altijd de werkboeken.

    Dus, wat doen jullie?

    Ik kaft alleen de leerboeken, maar op mijn school moet eigenlijk allebei.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Leerboeken alleen volgens mij, maar dat is al twee jaar geleden en ik kaft ze nu niet meer :')


    As travars

    leerboeken, alleen sommige werkboeken mocht je niet in schrijven dus ik kaftte ik ook x)

    wáárom zou je de moeite doen om je werkboeken te kaften? als je erin mag schrijven mag je ze houden dus is kaften een beetje zinloos


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DancingDead schreef:
    wáárom zou je de moeite doen om je werkboeken te kaften? als je erin mag schrijven mag je ze houden dus is kaften een beetje zinloos


    Ja, nu ik het zo bekijk heb je wel gelijk.

    Leerboeken.

    Mijn werkboeken verneuk ik toch alleen maar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    De leerboeken. En als je werkboeken hebt waarin je niet mag schrijven en die je dus weer moet inleveren, moet je ze ook kaften. Bij de werkboeken die je mag houden kan je wel de hoekjes afplakken met doorzichtig tape, dan blijven ze langer heel en mooi.


    “Love is a contradiction.”

    Leerboeken. In mijn werkboeken zitten gaatjes, zodat ik deze in een map kan steken (:


    Never run out of reasons to smile...

    Leerboeken en de werkboeken waar ik niet in mag schrijven kaft ik ook.

    Alleen de leerboeken. Omdat de werkboeken bij ons toch nooit hergebruikt worden. Dus dan zijn ze van mij. En mij maakt het niet uit als er aan het einde van het jaar vouwen in de kaft zitten. Maar het maakt me wel uit als ik boetes moet betalen(cat)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Alleen de leerboeken.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    De leerboeken, want die moeten terug en die moeten dus netjes blijven.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik kaft meestal niets, maar plak wat plaatjes op de kaft. Nee, ik kaft mijn werkboeken niet, als je dat doet doe je dat alleen maar voor jezelf (:


    To love is to destroy.

    Boeken die terug moeten aan 't eind van 't jaar, die moet je kaften 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    leerboeken sowieso, werkboeken ligt eraan of je erin mag schrijven, want dat mag bij ons soms niet, ik kaft sowieso alle boeken die je weer terug moet geven aan het einde van het jaar, dus de boeken die je mag houden kaft ik dan niet.


    If you spread your wings, you can fly away with me.