• Ik kom er net achter dat ik dit jaar met school naar Engeland ga :3 Mooi & wel, want ik wil heel graag mee en ik mag van mijn ouders, alleen is er een grote kans dat ze me niet doorlaten wegens mijn paspoort. Echt, ik ga zo hard huilen als ik niet mee mag, want ik wil dit heel graag ): Muuhh, nu is mijn hele dag verpest.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 10:18 ]


    Olive

    Wat is er dan met je paspoort?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Jawaad schreef:
    Wat is er dan met je paspoort?


    Lang verhaal; ik ben geen Belg en ik heb geen Belgisch paspoort, enkel een plastiek kaartje dat ik in België woon.


    Olive

    Ohh, dat is echt super lullig. Ik hoop echt voor je dat je wel kan!

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 10:20 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Orphan schreef:
    (...)

    Lang verhaal; ik ben geen Belg en ik heb geen Belgisch paspoort, enkel een plastiek kaartje dat ik in België woon.
    Anders vraag je een paspoort aan?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Orphan schreef:
    (...)

    Lang verhaal; ik ben geen Belg en ik heb geen Belgisch paspoort, enkel een plastiek kaartje dat ik in België woon.


    Dat klinkt mij eigenlijk als een id kaart, lukt dat dan niet?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Jawaad schreef:
    (...)Anders vraag je een paspoort aan?


    Dat mag ik niet doen :') Ik ben geen Belg, ik mag geen Belgisch Paspoort.


    Olive

    MsLestrange schreef:
    (...)

    Dat klinkt mij eigenlijk als een id kaart, lukt dat dan niet?


    Een soort roos, plastiek kaartje. Ik heb geen idee, maar ik hoef er niet echt op te hopen heb ik gehoord ):


    Olive

    Orphan schreef:
    (...)

    Dat mag ik niet doen :') Ik ben geen Belg, ik mag geen Belgisch Paspoort.
    Uit welk land kom je dan? Dan neem je dat paspoort toch mee?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Orphan schreef:
    (...)

    Lang verhaal; ik ben geen Belg en ik heb geen Belgisch paspoort, enkel een plastiek kaartje dat ik in België woon.

    Vorig schooljaar zijn we met school naar Londen gegaan en er was een meisje van mn klas die geen Belgisch paspoort had. Ze ging een Visum aanvragen, maar dat was wel een hoop gedoe. Maar uiteindelijk is ze wel meekunnen gaan. Ik zou gewoon vroeg op voorhand kijken wat de opties zijn. ;)


    Harmonia nectere passus.

    Orphan schreef:
    (...)

    Een soort roos, plastiek kaartje. Ik heb geen idee, maar ik hoef er niet echt op te hopen heb ik gehoord ):


    Zo'n een?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Malfoymania schreef:
    (...)
    Vorig schooljaar zijn we met school naar Londen gegaan en er was een meisje van mn klas die geen Belgisch paspoort had. Ze ging een Visum aanvragen, maar dat was wel een hoop gedoe. Maar uiteindelijk is ze wel meekunnen gaan. Ik zou gewoon vroeg op voorhand kijken wat de opties zijn. ;)


    Ik mag ook geen Visum aanvragen, er zijn voorwaarden en ik val daar verdorie niet onder ):


    Olive

    Jawaad schreef:
    (...)


    Zo'n een?


    Nope ):


    Olive

    Orphan schreef:
    (...)

    Nope ):
    Noh, wat raar
    Maar ik hoop dat je mee mag!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Jawaad schreef:
    (...)Uit welk land kom je dan? Dan neem je dat paspoort toch mee?


    Nee, dan moet ik uit Wit-Rusland reizen naar Engeland ): Echt, het is heel ingewikkeld, I know ):


    Olive

    Misschein moet je eventjes bellen en de opties om wel mee te kunnen bespreken met weet ik veel waar.


    SLOAN.