• Nou morgen is het Suikerfeest voor de moslims en eigenlijk is het ook m'n eerste schooldag. Maar ik ga niet naar school. Ik denk dat ik alleen maar mijn rooster ga halen en that's it.

    Wie doen er hier nog meer aan suikerfeest?


    I love BTR and One Direction!

    De Amerikanen beseffen niet eens dat het suikerfeest is vandaag/morgen voor mij (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Torchic schreef:
    Nee, ik heb geen suikerfeest.
    Het lijkt me wel leuk en gezellig, veel plezier alvast! (:


    <3333

    Ik vier geen Suikerfeest, ben Nederlander. Maar ik ben wel nu in Turkije en vanavond gaan we naar het centrum en daar heeft m'n moeder een vriend zitten, hij heeft gezegd dat we iets mogen uitkiezen als cadeautje :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    I have (:
    Bayramin gunu kutlu olsun haha ;]

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 13:07 ]

    Ik heb het weleens meegemaakt maar ik blijf Nederlander


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Vandaag is het suikerfeest, dus moet ik eraf en gaan we richting familie, lol alsof ik dat zo leuk vind. Ugh, dus krijg maar geen happy family beeld want we krijgen zo allemaal ruzie.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    armanii schreef:
    I have (:
    Bayramin kutlu olsun haha ;]


    Hahahahahaaa, bij ons zeggen ze 'Bayram Mubarek olsun'


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Levitate schreef:
    Ik vier geen Suikerfeest, ben Nederlander. Maar ik ben wel nu in Turkije en vanavond gaan we naar het centrum en daar heeft m'n moeder een vriend zitten, hij heeft gezegd dat we iets mogen uitkiezen als cadeautje :3


    Ik ben zo jaloers dat je nu in Turkije bent, daar is het super leuk dan...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Hahahahahaaa, bij ons zeggen ze 'Bayram Mubarek olsun'

    Haha dat kan (:

    Torchic schreef:
    Nee, ik heb geen suikerfeest.
    Het lijkt me wel leuk en gezellig, veel plezier alvast! (:

    Torchic schreef:
    Nee, ik heb geen suikerfeest.
    Het lijkt me wel leuk en gezellig, veel plezier alvast! (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja ik :9~


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Ik niet,maar aangezien wij pas 1 september beginnen hebben de moslims sowieszo vrijaf. En als het school is ook omdat dat een religieuze feestdag is ookal zitten wij op een katholieke school. Nu veel plezier en z'n feest lijkt me echt geweldig!