• Ik vind het best raar dat Ariana Grande in het clipje speelt van Grayson Chance, ik weet niet hoe oud dat joch is maar in ieder geval zie ik duidelijk een groot leeftijdsverschil.
    Niet dat ik er wat tegen heb ofso maar ik vind het gewoon raar haha.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 21:08 ]


    Believe.

    Oh nog wel een leuk liedje ^^


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Hmm, ergens is het best wel schattig... ook al doet youtube sloom en kan ik maar uhm ff kijken 12 seconden zien. ;D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    oh nu heb ik hem helemaal af gezien, en ergens is het hoofd van ariana echt grappig aan het einde. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Zijn stem is veel zwaarder als die van justin toen hij 13-14 was. maar ik vind het irritant dat iedereen ze vergelijkt. & ik vind het wel raar ja, dat Ariana gebruiken, maar zo wordt het liedje waarschijnlijk veel vaker beluisterd.


    Save me from myself.

    aberforth schreef:
    Zijn stem is veel zwaarder als die van justin toen hij 13-14 was. maar ik vind het irritant dat iedereen ze vergelijkt. & ik vind het wel raar ja, dat Ariana gebruiken, maar zo wordt het liedje waarschijnlijk veel vaker beluisterd.


    We accept the love we think we deserve.

    Jeetje mensen, we hebben het NIET over Justin Bieber. Moet je echt iedereen met elkaar vergelijken?

    Ik vind... Dat ze beter iemand anders hadden genomen voor die clip (krul)


    Olive

    Wat een kutlied, trouwens.


    We accept the love we think we deserve.

    Greyson is 14.

    Ja vonden een vriendin en ik ookal!