Zoals ik in dit topic al liet weten, ben ik net terug van vakantie. Altijd neem ik een boek mee tijdens het reizen, dus dit keer opnieuw. En man, dat was een goed boek. In 5 dagen uit, op mijn gemakje. [kom niet zeuren van: Dat is niet snel, ik kan een boek uit in een dag. Voor mij is het snel, en zeker als je weet dat ik echt niet zomaar over de zinnen ga maar het effectief lees en elk bijvoeglijk naamwoord navraag. & You know, je bent op vakantie en je hebt ook andere dingen te doen dan lezen he. ] Oke, dus. Het boek.
# Titel: Schitterend Kwaad
# Auteur: Rebecca James
# Cover:
# Aantal bladzijden: 285 pagina's
# Over het boek: Het gaat over een meisje, Katherine, dat ooit ervaren heeft hoe haar zusje is vermoord. Zij was erbij. Verantwoordelijk. Elk hoofdstuk verspringt van tijd en situatie. Er zijn 3 periodes die zich afwisselen. Beter uitgelegd: In het ene hoofdstuk is ze 16, dit is de dag van de moord. In een ander gedeelte is ze 18, ze heeft veel vrienden en maakt plezier. De derde situatie komt iets overdonderend over, want meteen word je ervan op de hoogte gehouden dat ze een dochtertje heeft. Dan is ze 23 meen ik me te herinneren. In de loop van het verhaal kom je steeds meer te weten. De vader van haar dochtertje, Sarah, is dood. Je vraagt je tijdens het lezen veel dingen af. Wie is die vader? Hoe ging hij dood? En alle vragen worden beantwoord als je verder leest. Echt prachtig hoe je alles zo makkelijk snapt terwijl het toch zo ingewikkeld is. Ik zat echt in het verhaal, en ik kan niet beschrijven hoe mooi het was.
Dus, ik raad je het aan. Wie heeft het boek al gelezen? Wat vond je ervan? Wat is jouw mooiste boek?
Ik ben benieuwd,
[ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 18:39 ]