• Members of the WAG-gang

    Baildon - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Camino - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Jawaad - Elena - WAG van David Villa.
    Unpretty - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    YoungGun - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.
    Retweet - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Futurism - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Cosmopolite - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.


    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 17:49 ]

    Oke ik ga een ander plaatje zoeken als profielplaatje.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Cosmopolite schreef:
    Serieus Elena als jij stopt met Q ik hak je kop eraf. Dan kan ik me hele verhaal omzetten en dat ga ik dus never nooit doen met school.
    Ik stond net op het punt te stoppen :W
    Kiddingggg


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Jawaad schreef:
    (...)Ik stond net op het punt te stoppen :W
    Kiddingggg


    Grrr...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    YoungGun schreef:
    Ik hak iederen zijn kop er af die er aan denkt e vertrekken, op mijzelf na, want ik vind dat er nu echt geen mensen meer wge mogen. Anders zijn we toch echt niet meer compleet. Dan zijn er zo 3 mensen weg en dan gaat na een tijd iedereen weg...

    Ik vind wel dat iedereen die nu weg is ook weg mocht van mij, to be honest. Maar deze mensen moeten fucking blijven of ik kom je persoonlijk opzoeken en sleep je aan je haren terug dit topic in. #justsaying *bloossmiley die dit account niet heeft*

    Retweet schreef:
    Ik denk ook niet dat er nog iemand weg gaat.
    Ja er gaan mensen minderen qua tijd omdat we met school bezig zijn enzo, en dat is logisch.


    Meld zich voor het minderen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    THEQWAGGANG schreef:
    (...)
    Ik vind wel dat iedereen die nu weg is ook weg mocht van mij, to be honest. Maar deze mensen moeten fucking blijven of ik kom je persoonlijk opzoeken en sleep je aan je haren terug dit topic in. #justsaying *bloossmiley die dit account niet heeft*


    Same, de mensen die er nu zijn MOETEN gewoon blijven.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Cosmopolite schreef:
    (...)

    Meld zich voor het minderen.


    Ghehe ik ook.
    Ik moet 2 avonden naar school, 2 avonden trainen en een avond werken waarschijnlijk. En dan overdag ook nog werken.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Meld zich ook aan voor minderen. ( of er zou echt iets moeten gebeuren dat ik zeg genoeg)


    Tears are words the heart can't say.

    THEQWAGGANG schreef:
    (...)
    Dat heb ik net gedaan maar het probleem is nu; Als Elena die van Lien aanpast naar Lynn is dat hele oude verhaal van Lynn dus weg. Dus ik denk dat het beter is als we Lien's verhaal weghalen en dat Elena gewoon Lien's oude verhaal over Lynn moet gaan afmaken?

    Vind je dat goed Elena? En anders verplaats ik gewoon Elena's verhaal over Lien naar Lynn's deel maar ik vind niet of dat hele paarden-gebeuren bij Lynn past dus daarom..
    Ja, maar ik weet niet hoe Lien dat verhaal in het hoofd had zitten, ik wil wel proberen dat af te maken, maar ik weet niet hoe dat zich uitpakt, maar mag ik daar nog even over nadenken? ;$


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik stop alleen als ik het echt niet kan combineren. I promise!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    En ik moet eerlijk toegeven dat die kans heel erg groot is... Ik heb een van de zwaarste studies uitgekozen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Jawaad schreef:
    (...)Ja, maar ik weet niet hoe Lien dat verhaal in het hoofd had zitten, ik wil wel proberen dat af te maken, maar ik weet niet hoe dat zich uitpakt, maar mag ik daar nog even over nadenken? ;$

    Isgoed, dan verwijder ik die van Lien nu ja en dan zet ik die gewoon even in een apart hoofdstuk geinactiveerd zodat je eventueel daar weer mee verder kan als het niet gaat, okee?

    Lynn is toch bang voor paarden? Of ben ik nu weer dom?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik meld me zeker voor het minderen, de stap van 4mavo naar 4havo is heel groot, en ik moet echt gaan leren


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Bij mij hangt stoppen niet van tijd af. Wat jullie ook weten.


    Tears are words the heart can't say.