• Ja. Ik zoek namelijk een epische piraten-RPG of iets dergelijks. Graag een die net bezig is en niet 20 topics heeft. Kan er namelijk geen vinden. Of wil er iemand een RPG opzetten? c:

    Want ik verveel me.

    /DICKSWING.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Waarom helpt niemand me. .___.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oeh dat wil ik ook wel. (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    wat is een rpg?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    role-play-game
    dacht ik
    of het lijkt erop


    Cool, neat, swell -Cry

    Open er zelf een, je ziet dan vanzelf of er mensen zijn die je willen joinen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Dat je een personage verzint en dan met mensen een soort verhaal maakt vanuit het oogpunt van jouw personage. IK WIL EEN PIRATENRPGGG. D:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Retweet schreef:
    Open er zelf een, je ziet dan vanzelf of er mensen zijn die je willen joinen.

    Ik weet dus geen verhaallijn. My mind is a blank sinds ik gister een half-fataal mountainbikeongeluk heb gehad.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 17:16 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    (...)
    Ik weet dus geen verhaallijn. My mind is a blank sinds ik gister een half-fataal mountainbikeongeluk heb gehad.



    Hmm ja oke.
    Dan houdt het op. (no_chears)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    We gaan op Jack Sparrow jagen(pirate)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Avox schreef:
    We gaan op Jack Sparrow jagen(pirate)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oehh.
    Als er zo'n RPG komt, wil ik meedoen ^w^


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik wil best een bejaagde piraat spelen. >___>
    MIJN CHAR IS MORE AWESOME THAN JACK SPARROW. 8D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb eréén geopend


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Misschien kan je met iemand die hier zegt dat ze dan zou meedoen een verhaallijn verzinnen?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ze gaan op zoek naar een schat en drinken veel rum en een stikt in een flesje rum?


    SLOAN.