• Ik heb een hekel aan dat wat mijn broertje gewoon telkens weer flikt. Telkens moet hij weer even melden dat hij mijn broertje is. Like what the fuck wil je bereiken? Denk je dat je daardoor populair word? Dat mensen je daarom gaan respecteren? Dude, je moet gewoon zelf respect verdienen. Dus stop met zo zielig zijn en kap ermee.

    Waar hebben jullie echt een hekel aan?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik haat de meeste mensen en ik haat het dat de mensen die ik op het internet ontmoet en ontzettend aardig zijn in het echte leven bijna ontvindbaar zijn.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 23:37 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Drarry schreef:
    Wacht- je hebt een hekel aan je broertje omdat hij tegen andere zegt dat hij je broertje is?

    Een paar keer vind ik niet erg, maar hij doet het constant alsof hij er iets mee wil bereiken D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jamess schreef:
    (...)
    Een paar keer vind ik niet erg, maar hij doet het constant alsof hij er iets mee wil bereiken D:


    Ik vond het vroeger ook leuk om tegen iedereen te zeggen dat mijn zus mijn zus was- gewoon omdat ik trots was dat juist zíj mijn zus is.
    Je moet je juist vereerd voelen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mijn schoonvader ;]


    I love you Tim

    Intolerantie.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Mensen die een topic openen met informatie die ze beter in die persoon z'n gezicht kunnen zeggen.

    Aan 98.7% van de mensen die ik ken. (cat)


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    Aan 98.7% van de mensen die ik ken. (cat)

    Da's echt akelig veel :]

    ON: Aan het feit dat ik morgen naar school moet en niet meer in de klas zit waar de mensen in zitten waar ik 't goed mee kon vinden (ben nogal zuinig met de term 'vrienden' vandaar deze bewoording). Maar daar komt hopelijk verandering in, want heb overplaatsing gevraagd :Y). Ja, vind me maar kinderachtig :'D Idgaf.


    No growth of the heart is ever a waste

    DarkSavior schreef:
    Ik heb een hekel aan dat wat mijn broertje gewoon telkens weer flikt. Telkens moet hij weer even melden dat hij mijn broertje is. Like what the fuck wil je bereiken? Denk je dat je daardoor populair word? Dat mensen je daarom gaan respecteren? Dude, je moet gewoon zelf respect verdienen. Dus stop met zo zielig zijn en kap ermee.

    Waar hebben jullie echt een hekel aan?


    wat ik ermee wil bereiken is..is..is
    euhm, ik weet het eigenlijk niet,
    ik ben gewoon blij dat jij mijn broer bent


    You're amazing the way you are, never give up!