• Members of the WAG-gang

    Baildon - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Camino - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Jawaad - Elena - WAG van David Villa.
    Unpretty - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    YoungGun - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.
    Retweet - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Futurism - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Cosmopolite - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 15:39 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Retweet schreef:
    (...)

    Klopt, ik word niet gezien als student maar als cursist.


    Dat is best naaiend. Vooral voor de MBO-ers. Een van mijn vrienden moet naar Wageningen, want dat is het dichtstbij voor zijn studie en zijn moeder zit in de bijstand. En zijn vader is een lul.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Cosmopolite schreef:
    (...)

    Dat is best naaiend. Vooral voor de MBO-ers. Een van mijn vrienden moet naar Wageningen, want dat is het dichtstbij voor zijn studie en zijn moeder zit in de bijstand. En zijn vader is een lul.


    Idd, de vriendin van mijn broer had dat ook. Die ging op d'r 16e naar het MBO, die mocht dus 2jaar lang zelf haar OV gaan betalen en ze moest viesver reizen voor de studie die ze ging doen. Ik vind echt die regeling van het OV anders moet worden.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Wat is OV?

    Hooooooooooooooooy btw (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik heb wel een ov maar is komt hier geen verdomde bus(huil)


    ~

    Retweet schreef:
    (...)

    Idd, de vriendin van mijn broer had dat ook. Die ging op d'r 16e naar het MBO, die mocht dus 2jaar lang zelf haar OV gaan betalen en ze moest viesver reizen voor de studie die ze ging doen. Ik vind echt die regeling van het OV anders moet worden.


    Vind ik ook. Zodra mensen MBO, HBO of Uni doen gewoon OV geven. En geen Stufi geven als iemand 18 wordt en nog op de HAVO/VWO zitten, die hebben het niet eens nodig.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Unpretty schreef:
    Wat is OV?

    Hooooooooooooooooy btw (:
    Openbaar Vervoer, dan kun je daarmee reizen


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Unpretty schreef:
    Wat is OV?

    Hooooooooooooooooy btw (:


    Een betaalding waarmee je hier in Nederland reist.
    Studenten krijgen gratis OV, zodat ze door de week niet hoeven te betalen als ze gaan reizen.

    Alohaaa


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Hey Lynn.
    Dat is moeilijk uit te leggen want we hebben 100den soorten OV's in NL. Maar we hebben het over de gratis OV die we krijgen van de regering zodra we student zijn. Het is zeg maar gratis reizen met het Openbaar Vervoer.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah, een buzzypazz (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Cosmopolite schreef:
    (...)

    Vind ik ook. Zodra mensen MBO, HBO of Uni doen gewoon OV geven. En geen Stufi geven als iemand 18 wordt en nog op de HAVO/VWO zitten, die hebben het niet eens nodig.


    Iemand die 18 is en op HAVO zit krijgt studiefinanciering omdat je ouders dan geen kinderbijslag meer krijgen, dus dat wordt gewoon in de plaats van gegeven.

    Al heb ik het niet gekregen want er was iets fout gegaan met het aanvragen..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Reblogging Louis like a boss! (cool)


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Retweet schreef:
    (...)

    Iemand die 18 is en op HAVO zit krijgt studiefinanciering omdat je ouders dan geen kinderbijslag meer krijgen, dus dat wordt gewoon in de plaats van gegeven.

    Al heb ik het niet gekregen want er was iets fout gegaan met het aanvragen..


    Maar ik vind het toch vreemd omdat het bedoeld is voor studenten voor hun studie. HAVO en al die zooi is geen studie maar een vooropleiding.

    Daar had je achteraan moeten gaan, muts. Nu lacht de regering je uit.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ga naar gent. Gaan kijken voor mijn World Soccer tijdschrift. Nu er eindelijk tijd voor is. Tot strax <3


    Tears are words the heart can't say.

    Cosmopolite schreef:
    (...)

    Maar ik vind het toch vreemd omdat het bedoeld is voor studenten voor hun studie. HAVO en al die zooi is geen studie maar een vooropleiding.

    Daar had je achteraan moeten gaan, muts. Nu lacht de regering je uit.


    Klopt maar ja.

    Joh hee, denk je dat ik dom ben? Ik ben er al een aantal keer achteraan gegaan.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Dan geven ze het beter een andere naam ipv Studiefinanciering. Iets van vervolggeld op de kinderbijslag, maar je studeert nog niet dus je krijgt dit geld en geen Stufi.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.