• Members of the WAG-gang

    Baildon - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Camino - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Jawaad - Elena - WAG van David Villa.
    Unpretty - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    YoungGun - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.
    Retweet - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Futurism - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Cosmopolite - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 15:39 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Retweet schreef:
    (...)

    Niet van; hij heet niet zo.
    Of niet van; het is geen grapje.
    Dat het geen grapje is. Nu heb je me een trauma bezorgt dat ik denk dat mijn vader een moordenaar is (joehoe)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Jawaad schreef:
    (...)Jij zegt dat het je hart breekt?


    Dat is geen reden om het uit te zetten. NEC breekt iedere week mijn hart en toch ben ik al 17 jaar trotse NEC'er.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Cosmopolite schreef:
    (...)

    Dat is geen reden om het uit te zetten. NEC breekt iedere week mijn hart en toch ben ik al 17 jaar trotse NEC'er.
    Goedzo :)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Cosmopolite schreef:
    Serieus al wordt het 10-0 ik blijf kijken. Ik vind niets zo laag om te zeggen van; ik stop met kijken want we zijn aan het verliezen.


    Dat was vorig jaar zo in de Champions League, of Europa League, ik weet even niet welke van de twee.
    Er was zo'n team wat 0-4 achter stond, ik dacht Tottenham. En toen gingen heel veel supporters weg en toen is de uitslag uit eindelijk 3-4 ofzo nog geworden. Als al die supporters waren gebleven die toen weg waren gegaan werd het team meer aangemoedigd en hadden ze misschien wel gewonnen door dat het publiek achter ze stond. Ik vind het echt laag om dan weg te gaan.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Jawaad schreef:
    (...)Dat het geen grapje is. Nu heb je me een trauma bezorgt dat ik denk dat mijn vader een moordenaar is (joehoe)


    Hahaha, soorryyyy(joehoe)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Andrei moet eraf gehaald worden...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    trouwens, is het misschien een optie op topic 300 met ons WAG-account te openen? Dan heeft iedereen het 300ste topic geopend *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Retweet schreef:
    (...)

    Dat was vorig jaar zo in de Champions League, of Europa League, ik weet even niet welke van de twee.
    Er was zo'n team wat 0-4 achter stond, ik dacht Tottenham. En toen gingen heel veel supporters weg en toen is de uitslag uit eindelijk 3-4 ofzo nog geworden. Als al die supporters waren gebleven die toen weg waren gegaan werd het team meer aangemoedigd en hadden ze misschien wel gewonnen door dat het publiek achter ze stond. Ik vind het echt laag om dan weg te gaan.


    Idd. Fans die vroegtijdig weg zijn zijn laag en zielig. Die mogen zichzelf niet eens fans noemen. Bah, die mensen echt bah.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Jawaad schreef:
    trouwens, is het misschien een optie op topic 300 met ons WAG-account te openen? Dan heeft iedereen het 300ste topic geopend *O*


    Dat is wel een goede (:

    Moeten we trouwens het wachtwoord niet veranderen. lien heeft hem ook.
    En nou ja, je weet maar nooit?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Cosmopolite schreef:
    (...)

    Idd. Fans die vroegtijdig weg zijn zijn laag en zielig. Die mogen zichzelf niet eens fans noemen. Bah, die mensen echt bah.


    Inderdaad, ik vind het echt slecht gewoon. Zo iets doe je niet als je achter je club staat.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Cosmopolite schreef:
    Andrei moet eraf gehaald worden...


    Whyy?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Retweet schreef:
    (...)

    Dat is wel een goede (:

    Moeten we trouwens het wachtwoord niet veranderen. lien heeft hem ook.
    En nou ja, je weet maar nooit?
    Zou ze zo laag zinken?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Retweet schreef:
    (...)

    Inderdaad, ik vind het echt slecht gewoon. Zo iets doe je niet als je achter je club staat.


    Nee, idd.
    Daarom blijf ik nu Arsenal kijken ondanks dat ze 2-0 achter staan en ik ze gewoon niet herken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Jawaad schreef:
    (...)Zou ze zo laag zinken?


    Yeah I dunnooo.
    Ik vertrouw dat nooit hahahaha. Ja heel slecht maar oke.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Retweet schreef:
    (...)

    Whyy?


    Hij heeft al geel, en net maakt hij een keiharde nutteloze overtreding. Straks staan we nog met 10 man ook nog.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.