• Ik en Ellen (Tuesday) gingen met nog een stel andere naar de Luun (een of ander discotheek iets). In het begin kende ik er nog niemand dus was ik een loner. Toen leerde ik steeds meer mensen kennen en was het harstikke gezellig. Toen gingen we een frietje eten en kwam ik in gesprek met 3 jongens. Eentje had als afkorting van zijn doopnamen B.A.M. hoe awesome is dat. De andere had een meisjes naam (stacey). Ze aten mijn friet op, wat mocht van mij. En toen gingen ze een zo'n kind onder de mayo smeren. Nou ja toen gingen ze mee dansen maar ze waren opeens weg en gingen wij (ik, Ellen en Maaike) de rest van onze groep zoeken. Toen kwamen we ze weer tegen. Toen liepen we door en vonden de rest. Maart toen raakte we ze weer kwijt. Toen we uiteindelijk weer helemaal compleet waren gingen we dansen in de kleine zaal. Toen kwamen de jongens weer voorbij. Zei er een: 'Jij mag geen friet meer eten.' En de ander: 'Pak Paul eens vol op de bek.' Dus ik rolde met mijn ogen enzo. Toen gingen we naar buiten want de luun was afgelopen. Toen kwamen we in de praat met een stel jongens. Vragen ze opeens: 'Willen jullie bier?' Dus wij met zijn drieën (ik, ellen en nog iemand.) mee naar het café en kregen Ellen en die andere wijn. Ik wilde niet omdat ik niet drink. Alleen toen werden we het café uitgezet. En gingen we naar huis. THE END.


    "Ignite, my love. Ignite."

    hortons schreef:
    waar is dat de luun?


    Loosbroek :Y)

    Tuesday schreef:
    (...)

    Loosbroek :Y)


    haha, ik dacht al. Je bedoeld Lunenburg. xd haha, daar hebben ze 14+ feesten volgens mij, althans daar zijn wel ooit vriendinnen van me naar toe gegaan toen ze nog wat jonger waren.


    <3

    hortons schreef:
    (...)

    haha, ik dacht al. Je bedoeld Lunenburg. xd haha, daar hebben ze 14+ feesten volgens mij, althans daar zijn wel ooit vriendinnen van me naar toe gegaan toen ze nog wat jonger waren.


    Jhaa idd, Lunenburg. Maar dat is zo lang :Y) Daar hebben ze idd ook 14+, maar wij gingen naar 12+ :Y)

    Ik heb gisteravond een feest gehad, vrijdagavond een feest gehad en ik ben nu echt kapot. Ik was gister vet duizelig en heb een jongen de hele tijd gesmst dat ik me niet goed voelde, nou is hij boos. Lekker bezig. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking