• ik zit eigenlijk met een heel groot probleem waar ik al heel lang mee zit en ik weet echt niet meer wat ik moet doen.

    ik heb al heel lang last van achtervolgingsangst(bijna 2 jaar)
    en ik weet niet waar het vandaan komt, maar alles lijkt verdacht.
    Als er een auto achter me rijdt denk ik dat hij me volgt, en soms als ik twee keer dezelfde auto zie denk ik het ook. ik voel me gewoon niet meer veilig, zelfs niet in mijn eigen huis. ik heb het gevoel dat ik bekeken word en het word alleen maar erger. als bij mijn overburen het gordijn op een kiertje staat denk ik gelijk dat er iemand achter zit die me bespied.
    en het was een keer zo erg dat ik zelfs niet meer weg durfde te gaan, zo bang was ik dat ik werd achtervolgd. ik ga vaak met angst de straat op en kijk vaak achterom of er niemand achter me aanloopt. soms, als ik naar huis loop en ik ben bijna thuis ga ik zelfs rennen, het is gewoon zo eng en ik kom er maar niet vanaf.
    ik durf het ook echt niet tegen mijn ouders te vertellen of tegen vriendinnen ofzo.
    ik heb al bij een psycholoog gezeten maar toen had ik niks verteld over mijn achtervolgingsangst.

    alsjeblieft help me alsjeblieft, ik word er helemaal gek van en weet echt niet meer wat ik moet doen!


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ik heb dit ook... Aankomende woensdag ga ik naar mijn psycholoog en het aankaarten... Helaas moet ik wel alleen op de fiets. Gelukkig is het (nog) niet zo erg als bij jou, maar ik heb geen tips of zo. Sorry!


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Dat lijkt me echt vreselijk, ik zou echt helemaal gek worden. Hmm, ik kan je maar een tip geven ga naar de psycholoog waar je al een/paar keer was en kaart het aan. Hij/zij kan je beter helpen dan wij...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb dat ook.

    Ga naar de psycholoog en praat er dan over.


    I love BTR and One Direction!

    Je zal het toch moeten vertellen aan je psycholoog. Dat zal -denk ik- gemakkelijker gaan dan het aan je ouders te vertellen en hij/zij kan je beter helpen. Die angst moet ergens vandaan komen en dat moet je uitzoeken.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 14:37 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    Je zal het toch moeten vertellen aan je psycholoog. Dat zal -denk ik- gemakkelijker gaan dan het aan je ouders te vertellen en hij/zij kan je beter helpen. Die angst moet ergens vandaan komen en adt moet je uitzoeken.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    van wat ik van psychologie ken (en dat is niet zoveel...) lijkt dit beetje op paranoia. ga er eens over praten met je mentor, beste vriendin, een vertrouwenspersoon.. want meteen naar een psycholoog of therapeut stappen is natuurlijk een zeer grote drempel.

    ik hoop echt dat het gaat beteren (flower)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Jamess schreef:
    Dat lijkt me echt vreselijk, ik zou echt helemaal gek worden. Hmm, ik kan je maar een tip geven ga naar de psycholoog waar je al een/paar keer was en kaart het aan. Hij/zij kan je beter helpen dan wij...


    Food.

    Anitaaa schreef:
    Je zal het toch moeten vertellen aan je psycholoog. Dat zal -denk ik- gemakkelijker gaan dan het aan je ouders te vertellen en hij/zij kan je beter helpen. Die angst moet ergens vandaan komen en dat moet je uitzoeken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen