ik zit eigenlijk met een heel groot probleem waar ik al heel lang mee zit en ik weet echt niet meer wat ik moet doen.
ik heb al heel lang last van achtervolgingsangst(bijna 2 jaar)
en ik weet niet waar het vandaan komt, maar alles lijkt verdacht.
Als er een auto achter me rijdt denk ik dat hij me volgt, en soms als ik twee keer dezelfde auto zie denk ik het ook. ik voel me gewoon niet meer veilig, zelfs niet in mijn eigen huis. ik heb het gevoel dat ik bekeken word en het word alleen maar erger. als bij mijn overburen het gordijn op een kiertje staat denk ik gelijk dat er iemand achter zit die me bespied.
en het was een keer zo erg dat ik zelfs niet meer weg durfde te gaan, zo bang was ik dat ik werd achtervolgd. ik ga vaak met angst de straat op en kijk vaak achterom of er niemand achter me aanloopt. soms, als ik naar huis loop en ik ben bijna thuis ga ik zelfs rennen, het is gewoon zo eng en ik kom er maar niet vanaf.
ik durf het ook echt niet tegen mijn ouders te vertellen of tegen vriendinnen ofzo.
ik heb al bij een psycholoog gezeten maar toen had ik niks verteld over mijn achtervolgingsangst.
alsjeblieft help me alsjeblieft, ik word er helemaal gek van en weet echt niet meer wat ik moet doen!
Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing