• Ik ben zó blij met deze slechte weer. Toen ik samen met mijn vriendin door de regen rende , werd ik bijna aangereden door Willem Janssen. Dat is een speler van mijn lievelings club: Fc twente (: Ja, ik ben blij omdat ik door HEM bijna aangereden werd. Jullie vinden me nu zeker raar xd.Ik moest mijn geluk met jullie delen dus ja..

    Heeft iemand nog wat meegemaakt?(a')


    KOm samen met mij blij zijn (:

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 17:39 ]

    Moest ik bijna aangereden worden door Harry Styles zou ik ook blij zijn haha (:


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Ik zag Boschker bij Vaneker *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Haha fijn voor je denk ik (krul)
    Bij mij is nix gebeurd

    Shaftesbury schreef:
    Ik zag Boschker bij Vaneker *O*


    AAAH sander Boschkerr (a') Ik kwam van hun training vandaag
    Ik stond voor schut voor Ruiz. & Toen ik &mijn vriendin ruzie maakten
    werden we geroept met DAMES door steven berghuis.
    -dit moest er ook uit-

    Gheheh nou gelukkig maar dat je niet overreden bent :Y)! Ik bots altijd tegen mensen op, maar rij niemand aan of omgekeerd (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    YYYYY schreef:
    (...)

    AAAH sander Boschkerr (a') Ik kwam van hun training vandaag
    Ik stond voor schut voor Ruiz. & Toen ik &mijn vriendin ruzie maakten
    werden we geroept met DAMES door steven berghuis.
    -dit moest er ook uit-
    Ik zag Munsterman bij het FBK stadion, ahhaa


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Jonsu schreef:
    Gheheh nou gelukkig maar dat je niet overreden bent :Y)! Ik bots altijd tegen mensen op, maar rij niemand aan of omgekeerd (krul)

    Als ik overreden was, zou hij me oppakken, dus ja, boeit niet:X

    Haha, eergisteren waren 2 knappe politieagenten op straat mij keihard aan het uitchecken en ze werden betrapt door mijn moeder. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Shaftesbury schreef:
    (...)Ik zag Munsterman bij het FBK stadion, ahhaa

    Haha vette lol. Woon je in hengelo?(a)

    Captain schreef:
    Haha, eergisteren waren 2 knappe politieagenten op straat mij keihard aan het uitchecken en ze werden betrapt door mijn moeder. :'D


    -out-

    YYYYY schreef:
    (...)
    Haha vette lol. Woon je in hengelo?(a)
    Jij?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Incarcerous schreef:
    Moest ik bijna aangereden worden door Harry Styles zou ik ook blij zijn haha (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Shaftesbury schreef:
    (...)Jij?


    Ja ik zelf wel (:

    wat leuk!!!!! Kwam zoiets mij maar over .


    -

    Ik had hem waarschijnlijk helemaal voor rot gescholden,hehe. Niet dat ik hem ken maar ok.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall