• Ik heb een vreselijk haat aan mensen die met kanker schelden, hun snappen niet dat het een erge ziekte is. Als zij nou is kanker krijgen he, zouden ze is weten dat ze er niet mee moeten schelden. Wie haat ook mensen die met kanker of welke ziekte dan ook schelden? Tegenwoordig is het 'vuile kanker wijf' dit en 'Steek kanker in je kont.' dat, Like wtf? dat kan toch niet meer? --

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 16:00 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Endure schreef:
    (...)

    Als iemand in je buurt het krijgt ga je je het wel aantrekken durf ik te wedden ;]

    Schat, mijn opa is gestorven aan kanker, enkele tantes van mij zijn gestorven aan kanker, een tante van mij heeft het nu, mijn hond is gestorven aan kanker, de nonkel van mijn papa is gestorven aan kanker, een meisje dat ik heel goed ken heeft voor de moment kanker
    Dus please, houd dat soort dingen maar voor jezelf.

    Padalecki schreef:
    (...)

    Ik blijf er toch bij dat je zoiets niet zomaar kan zeggen. Maar oké, zelf ben ik niet echt op de hoogte van verschillen tussen Belgen en Nederlanders. (:
    Dan mag je eigenlijk ook geen oordeel over mij hebben, toch? :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Nou elke keer als ik iemand kanker hoor zeggen(in wat voor context dank ook) word ik weer herinnert aan alle mensen die ik door kanker heb verloren. Serieus iedereen die ik ken(en niet ken) en die dood is, is gestorven aan kanker. Vind je het gek dat ik het me aantrek,
    Daarbij vind ik er mee schelden respectloos tegenover mensen die er mee te maken hebben/ hebben gehad. Door er mee te schelden doe je net alsof het niet erg is. Je denkt niet aan de gevolgen van je woorden en van de ziekte.

    Daarom maak ik me er druk om.

    Ja, ik snap je best. Ik heb zelf ook veel mensen verloren aan kanker, ik ken zelf mensen die er nog tegen aan het strijden zijn en ik heb mijn hond moeten afgeven omdat hij kanker had.
    Maar dan nog? Ik maak me er absoluut niet druk over. Als mensen kansloos willen doen en ermee willen schelden, ze doen maar.

    ik kan d'r ook niet tegen hoor, voelen ze zich stoer dan ofzo?
    maar als ze er mee schelden dat trek ik me er helemaal niks van aan.
    het enige wat ik dan denk is: 'jij bent laag, zo laag!'


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Uneventful schreef:
    Nee, het kan inderdaad niet, maar het enige wat we kunnen doen is wachten en wachten totdat zij die ziekte krijgen.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Uneventful schreef:
    Nee, het kan inderdaad niet, maar het enige wat we kunnen doen is wachten en wachten totdat zij die ziekte krijgen.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Jonsu schreef:
    (...)
    Het was maar een grapje, maar dat van de 'vuiler-gebektheid' klopt wel. En als je het perse wil weten, daar zijn inderdaad onderzoeken naar gedaan die ik heb gelezen. Waar? Zoek maar op het internet.. En als je dan ook mijn andere comments in dit topic zou lezen dan zou je ook zien dat ik niet zomaar heel hard uit mijn nek lul.


    Ik bedoelde het niet gemeen hoor. (: Maar er zijn vaak mensen die dingen beweren uit eigen ervaring, zonder rekening te houden of dit wel feiten zijn.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Jonsu schreef:
    (...) Dan mag je eigenlijk ook geen oordeel over mij hebben, toch? :Y)


    Ik heb geen oordeel over jóu, maar op een bewering die al dan niet klopt. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Tja, dan mogen bv. ook niet meer met fuck schelden, want daardoor kan je beginnen denken aan een verkrachting, dus nee, ik trek het me niet aan & laat mensen schelden waarmee ze willen.


    Olive

    Anorexia is ook een ernstige ziekte en mensen schrijven hier daar ook gewoon doodleuk verhalen over alsof het niets is.


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    ik vind mongool echt belachelijk.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Sincerity schreef:
    Anorexia is ook een ernstige ziekte en mensen schrijven hier daar ook gewoon doodleuk verhalen over alsof het niets is.


    Een groot deel weet wel waarover ze schrijven hoor, het zijn de meelopers die mee proberen te doen aan de hype die het een beetje licht oppakken.


    Olive

    Sincerity schreef:
    Anorexia is ook een ernstige ziekte en mensen schrijven hier daar ook gewoon doodleuk verhalen over alsof het niets is.

    Dat is een beetje een kromme vergelijking. Sowieso kan je kanker en anorexia niet vergelijken omdat het twee hele andere ziektes zijn.
    Verder zijn een verhaal schrijven en schelden ook twee hele verschillende dingen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik word eerder een beetje moe van de mensen die er elke keer over zeuren, eerlijk gezegd :W De helft is toch zo hypocriet als het maar kan, want met tering en tyfus schelden, daar hoor je ze dan niet over.
    Bovendien, het is een scheldwoord :') Seriously, iemand kanker toewenzen is iets heel anders dan met kanker schelden.

    En ja, mijn oom en opa zijn eraan overleden, maar ik heb écht geen problemen met mensen die ermee schelden.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Orphan schreef:
    (...)

    Een groot deel weet wel waarover ze schrijven hoor, het zijn de meelopers die mee proberen te doen aan de hype die het een beetje licht oppakken.


    Voor mensen die er echt problemen mee hebben gehad is het wel kut. En dat van die meelopers weet ik ook wel want ik had er eerst ook geen probleem mee


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.