• Ik zat laatst een aantal reacties door te lezen, en bij sommigen zijn die reacties echt heel grappig. Nu is mijn vraag, wat is de leukste die jullie ooit hebben gelezen?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik lees ze bijna nooit.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Goh, er zijn er zeker wel geniale, want die krijgen een thumbs up van mij, maar off the top of my head weet ik die niet c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Grover schreef:
    Ik lees ze bijna nooit.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    er zijn er veel leuke, maar die kan ik echt niet allemaal onthouden. (:


    Save me from myself.

    ehm, ik ben nog nooit zo een leuke tegen gekomen dat ik hem onthouden heb.

    Ehm. Ik was daarstraks Kristof (van idool) zijn versie van Wheels aan het luisteren.
    Daaronder reageerde iemand: de nieuwe K3: Kristof, Kato & Kevin.
    Fail.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 12:33 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Okay, lol:



    I love the RAWR! part xD and when I got the album and sang/spoke along to the end part, my mom thought I was starting some cult to dominate the world, lmao.

    Je moet het einde van het nummer horen, om dit te begrijpen x'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Prongs schreef:
    Goh, er zijn er zeker wel geniale, want die krijgen een thumbs up van mij, maar off the top of my head weet ik die niet c:


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Op Dubstep staan altijd zalige reacties bv;
    Wow my subwoofer just inhaled my cat!
    Maar er zijn nog betere.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 12:41 ]

    Ik lees heel vaak die reacties, dus het zijn er te veel om te onthouden. :')


    All was well.