• Ik lijk nu net zo'n schoolkind. Ik moet alleen vandaag boeken halen maar toch zie ik er netjes uit.

    Ik heb dus zo'n houthakkers blouse (voor dames, licht rood met blauw) aan, met daarover dit. Alleen dan voor vrouwen. De mouwen van de blouse zijn over die van dat grijze heen. Zo heb ik ze dus opgestroopt.
    En daar heb ik een donker skinny jeans onder aan.
    Ik heb mijn haren in een strakke knot.

    Het was niet eens de bedoeling om er zo uit te gaan zien, maar ja.

    Is het zo koud dat je je zo moet aankleden :'D


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Locomotor schreef:
    Is het zo koud dat je je zo moet aankleden :'D


    Nee, dat grijze (Damn, ik weet niet meer hoe het heet) is heel dun en daarbij is die blouse ook al dun. En ja, jeans broek heb ik zowat elke dag aan. Behalve op de echt warme dagen.

    oh dat lijkt me wel mooi. ;o
    uhm.. ik zit in een baggy grijze trainingsbroek/drollenvanger en een grijs bloemetjes shirt, met mijn haar in een slordige knot. haha maar ik heb nog niet geslapen. :'D


    Life is a beautiful struggle

    IMSWAG schreef:
    (...)

    Nee, dat grijze (Damn, ik weet niet meer hoe het heet) is heel dun en daarbij is die blouse ook al dun. En ja, jeans broek heb ik zowat elke dag aan. Behalve op de echt warme dagen.


    Ahh okee, sorry ik heb geen idee wat voor weer het is in Nederland/Belgie, where ever your from. Omdat ik in Amerika ben :') veel succes op school!


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Locomotor schreef:
    (...)

    Ahh okee, sorry ik heb geen idee wat voor weer het is in Nederland/Belgie, where ever your from. Omdat ik in Amerika ben :') veel succes op school!


    Echt bepaald goed is het niet. Maar koud vind ik ook niet. Ik hoef gelukkig pas 1 september weer, dus ik heb nog vakantie. Maar ik moet mijn boeken gaan halen.

    Nouja, je trekt het vast aan omdat je het mooi vindt, dan is het goed toch?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    IMSWAG schreef:
    (...)

    Echt bepaald goed is het niet. Maar koud vind ik ook niet. Ik hoef gelukkig pas 1 september weer, dus ik heb nog vakantie. Maar ik moet mijn boeken gaan halen.

    Wat ben ik blij dat mijn boeken thuis geleverd worden x]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lijkt me wel leuk eigenlijk, haha ;D

    Ik zag er maandag toen ik mijn boeken moest gaan halen gewoon heel casual uit, maar ik hou van afwisseling, net zoals gister was ik haast helemaal in het zwart met een soort gothic-achtig topje met wijdlopende mouwen (:


    Forever.

    Ik heb mijn boeken gister opgehaald, viel me echt mee. Het waren er maar 8.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Valt wel mee (:
    ons schooluniform is een blauwe polo met een marineblauwe trui erover.
    En een zwarte/Donkergrijze broek of deze rok ;D

    Twingo schreef:
    oh dat lijkt me wel mooi. ;o
    uhm.. ik zit in een baggy grijze trainingsbroek/drollenvanger en een grijs bloemetjes shirt, met mijn haar in een slordige knot. haha maar ik heb nog niet geslapen. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik zit in een mini shortje en een shirt voor de pc.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ik zie er übervrouwelijk uit fzo ö kort (maar niet sletterig, ik ben goed ^^) grij rokje, met een grote bruine riem, rond mijn middel (rok is opgetrokken tot aan mijn middel, da staat me beter)
    en daarboven een kanten blouse(jeweetwel, die uberhippe kanten zwarte blousen) met daarover een lichtroos hemd-achtig geval dat halfdichtgeknoopt zit, en dan nog veterschoentjes ^^

    I heart my new style!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Nou ik ga naar school in een oversized bad man shirt, een legging broek en vest. Maar ik draag ook zulke kleding, elke dag is het anders. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik zit in een korte broek en een hempje ;d


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.