• Aangezien ik ineens allemaal topics zie over zoenen vroeg ik me af met hoeveel mensen jullie gezoend hebben? (bloos)
    Mensen ja, het kunnen jongens en meisjes zijn natuurlijk.

    Want ik voel me soms nogal een slet als ik naar mijn aantal kijk namelijk :'D

    Dus vertel! (wbw)

    Ik heb met 21 jongens gezoend en 1 meisje :'D
    Dus.. :W

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    -

    Fdjfhksjfh. M'n muis houdt d'r mee op :/ Humm, Jac, je iPod infecteert m'n muis.


    "I shut my eyes in order to see.'

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Een coole film? :D

    Much better (joehoe)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Weirwood schreef:
    (...)
    Waarom nou weer op stap (no_chears) Iets anders, por favor? :'D
    Omdat stappen leuk is! Maar we kunnen natuurlijk ook zelf ergens een feestje maken (wbw)


    -

    Genius schreef:
    (...) Omdat stappen leuk is! Maar we kunnen natuurlijk ook zelf ergens een feestje maken (wbw)

    Met z'n alle midden op straat met bacardi in je colaflesje en de muziek lekker hard aan als een stel idioten gaan dansen :'D


    Let it come and let it be

    Weirwood schreef:
    Fdjfhksjfh. M'n muis houdt d'r mee op :/ Humm, Jac, je iPod infecteert m'n muis.
    Mijn internet valt steeds weg en iPod is sloom en kut en heeft spijt van die infectie op je muis!


    -

    Genius schreef:
    (...) Mijn internet valt steeds weg en iPod is sloom en kut en heeft spijt van die infectie op je muis!

    Ahh, hij moet een kuurtje hebben D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Genius schreef:
    (...) Omdat stappen leuk is! Maar we kunnen natuurlijk ook zelf ergens een feestje maken (wbw)

    Een gekostumeerd feestje (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Met z'n alle midden op straat met bacardi in je colaflesje en de muziek lekker hard aan als een stel idioten gaan dansen :'D
    Precies! Een film kijken vind ik niks aan met zo'n groep dan :'D


    -

    Genius schreef:
    (...) Waarom pakt ze hem af, het is toch jou iPod :'D

    Omdat ze het leuk vindt om mijn iPod af te pakken. Ze weet dat ik er bijna niet zonder kan. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Maar dears, ik moet gaan. Niet omdat ik ga slapen, maar als die twee beneden me achter de computer op dit uur betrappen ben ik dóod. :'D


    Let it come and let it be

    En batterij is bijna leeg en mijn kat is op de bank gaan liggen *mweh*


    -

    Genius schreef:
    (...) Precies! Een film kijken vind ik niks aan met zo'n groep dan :'D

    Maar dan sta ik voor gek (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Genius schreef:
    En batterij is bijna leeg en mijn kat is op de bank gaan liggen *mweh*

    Mijn kat volgde me gisteren steeds toen ik eieren wilde halen :'D En dan als ik 'm aankeek, keek 'ie weg *INVISIBLE CAT*


    "I shut my eyes in order to see.'

    CountMeIn schreef:
    Maar dears, ik moet gaan. Niet omdat ik ga slapen, maar als die twee beneden me achter de computer op dit uur betrappen ben ik dóod. :'D

    O, ja. Dan moet ik ook maar eens van de computer af. Maar gelukkig heb ik mijn telefoon ook nog. :Y) Ik ben op alle rampen voorzien.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Weirwood schreef:
    (...)
    Maar dan sta ik voor gek (cat)

    Hoezo D:


    Let it come and let it be