• Van het feit dat mijn vriendin altijd wel een smoesje(denk ik) klaar heeft om niet met mij iets te doen.
    Al voordat ik op vakantie ging zouden we een dagje samen iets doen, maar dat ging telkens niet door en nu heb ik ook al een paar keer wat geprobeerd af te spreken, maar telkens heeft ze het te druk, geen geld, te moe.
    Eigenlijk ben ik het best wel beu
    Bij ons is het grote uitverkoop in de stad en het is koopavond, dus ik denk gezellig, is ze te moe]
    Daar wordt ik soms zo piss om
    Ik zit nu bijna te janken omdat ik weer alleen de avond doorbreng. Ik ben altijd diegene die oppast omdat ik de enige ben zonder vrienden
    O dit suckt

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 19:18 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Uhno schreef:
    Ik ken 't wel. Maar misschien is er wat met haar ofzo. Misschien heeft ze het echt druk, misschien is ze écht heel erg moe. Weet jij veel. Vraag het dr anders. Misschien ben je nu wel boos op iemand die zich écht niet goed voelt.

    Nu zegt ze dat ze niet mag. Ze woont echt 2 meter van de stad af


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Weirwood schreef:
    *Fluit* Dat doe ik ook altijd (: Als 't om stappen gaat, maar ik heb dan van te voren niks afgesproken, hoor. Ze vragen mij gewoon steeds tot vervelends aan toe, terwijl ze weten dat ik daar niet voor in ben (no_chears) En ja, ik ben al eens mee gegaan, om ze het voordeel van de twijfel te geven :'D

    Omg slakje, ga met mij op stap! :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Omg slakje, ga met mij op stap! :'D

    Als je met zekerheid kan zeggen dat 't leuk is met jou (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Prim schreef:
    (...)
    Nu zegt ze dat ze niet mag. Ze woont echt 2 meter van de stad af

    Naja, dan vraag je het dr een keer. Op een normale manier. Mocht het zo zijn dat ze je gewoon niet meer wil dan weet je dat maar. Maar misschien is er wel wat heel anders. Depri, w/e.

    Weirwood schreef:
    (...)
    Als je met zekerheid kan zeggen dat 't leuk is met jou (cat)

    Natuurlijk is het leuk met mij *O*


    -

    Uhno schreef:
    (...)
    Naja, dan vraag je het dr een keer. Op een normale manier. Mocht het zo zijn dat ze je gewoon niet meer wil dan weet je dat maar. Maar misschien is er wel wat heel anders. Depri, w/e.

    Ze zegt dat ze wel wil, maaar...... en dit gaaat al heel lang zo
    En om eerlijk te zijn wil ik haar niet kwijt want het is mijn enige vriendin zegmaar die bij mij in de buurt woont


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    klikt herkenbaar :s


    Shoganai i ne~

    MALFOYHEAD schreef:
    Ik snap je helemaal. Ik heb ook zo'n vriendin..(cat)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Vraag haar dan ook niet meer.


    Has no one told you she's not breathing?

    Dat noem ik geen vriendin.


    And in that moment, we were infinite.

    Ken ik helemaal. Ga met een andere vriendin...?

    JChoo schreef:
    Ken ik helemaal. Ga met een andere vriendin...?

    Dat is het grote probleem
    Ik heb niemand anders
    De meeste mensen schijnen mij gewoon niet te mogen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zou niet te snel conclusie trekken. Ik heb best wel vaak geen zin om af te spreken maar daar heb ik ook zo mijn redenen voor die mijn vriendinnen nooit zouden snappen :$


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    Oke nog 1 x. Praat erover!

    Honeydew schreef:
    Ik zou niet te snel conclusie trekken. Ik heb best wel vaak geen zin om af te spreken maar daar heb ik ook zo mijn redenen voor die mijn vriendinnen nooit zouden snappen :$

    Dat dus.