• Feel the rain on your skin,
    no one else can feel it for you.
    Only you can let it in!
    No one else, no one else,
    can speak the words on your lips.

En bedankt Adrian,
    nu heb ik de hele dag dat liedje in mijn hoofd (cat)

Ik geniet eigenlijk best wel van de regen, het is soms zo benauwd hier en die koude regen is soms juist heel verfrissend en eigenlijk maakt kijken naar de neervallende regen me toch wel... Tja, gelukkig? De regen kan zo hard neer vallen, maar komt altijd weer boven in de lucht om opnieuw te vallen. Maar iedere keer op een andere plek. Echt zo'n 'Everything ends up good' feeling :3
    Ook gewoon het feit dat het kouder is maakt me blij, hoewel het zonnetje prima mag schijnen.

Maakt de regen jullie ook wel eens blij?

[ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 18:28 ]

Let it come and let it be

Natasha Bedingfield?
    + yeah, regen is rustgevend.

And in that moment, we were infinite.

Let the rain wash away all the pain of yesterday.
    I looove the rain (:

Let the rain wash away all the pain of yesterday

Weirwood schreef:
    (...)
    De bliksem gaat voor 'm op dat moment hoogste punt, dus dat kan net zo goed die paraplu zijn, het kan ook gewoon de straat zijn.

Als je langs een rij huizen loopt? Ja, tuurlijk, ik ben ook zó veel groter dan een huis met 4 verdiepingen of een flat van meer dan 60 meter die een [paar straten verderop ligt.

Die ouderwetse uitspraken trekken echt op niets D:

CountMeIn schreef:
    (...)
    Als je langs een rij huizen loopt? Ja, tuurlijk, ik ben ook zó veel groter dan een huis met 4 verdiepingen of een flat van meer dan 60 meter die een [paar straten verderop ligt.

Die ouderwetse uitspraken trekken echt op niets D:

Dan kan 't net zo goed :') M'n moeder liep vroeger ook eens over straat, omringd door huizen, bomen, maar de bliksem sloeg toch echt in op de straat.

"I shut my eyes in order to see.'

Weirwood schreef:
    (...)
    Dan kan 't net zo goed :') M'n moeder liep vroeger ook eens over straat, omringd door huizen, bomen, maar de bliksem sloeg toch echt in op de straat.

Maar als het de bliksem dus níét om de hoogte gaat, waarom zou die paraplu het er dan toe doen?

CountMeIn schreef:
    (...)
    Maar als het de bliksem dus níét om de hoogte gaat, waarom zou die paraplu het er dan toe doen?

Het gaat wel om de hoogte, op dat moment 't hoogste punt x) Dat was toen dus blijkbaar de straat.

Austen schreef:
    Ik hou erg van regen en onweer dus die maken mij regelmatig wel eens blij! (:

haha heb ik ook!!

“If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

Weirwood schreef:
    (...)
    Het gaat wel om de hoogte, op dat moment 't hoogste punt x) Dat was toen dus blijkbaar de straat.

Dat snap ik niet?

CountMeIn schreef:
    (...)
    Dat snap ik niet?

Hoe kan ik 't nog anders uitleggen D: De bliksem sloeg in op de straat, omdat binnen een bepaalde straal, dat op dat moment het hoogste punt was, terwijl de straat wel omringd was met huizen, bomen etc.

Weirwood schreef:
    (...)
    Hoe kan ik 't nog anders uitleggen D: De bliksem sloeg in op de straat, omdat binnen een bepaalde straal, dat op dat moment het hoogste punt was, terwijl de straat wel omringd was met huizen, bomen etc.

Oftewel, de bliksem heeft maar een klein bereik om te kiezen, maar binnen dat bereik zoekt 'ie het hoogste punt uit?

CountMeIn schreef:
    (...)
    Oftewel, de bliksem heeft maar een klein bereik om te kiezen, maar binnen dat bereik zoekt 'ie het hoogste punt uit?

Jua, zo zou je 't kunnen zeggen.

Weirwood schreef:
    (...)
    Jua, zo zou je 't kunnen zeggen.

Now I feel smart (nerd)