• heey ik heb nog 2 rollen!!!het is verassing 7 en 8,Je zult nu denken maar waar gaat het over dn?nou hier komt een kort stukje :


    het is bijna oudjaarsavond en een meisje en haar vriendin gaan naar spanje,omdat het daar ook 1 week sneeuwt en de rest gwn weer de zon schijnt.De meisjes gaan 3weken.Er gebeuren rare dingen,die ze later wilde dat ze die nooit haden meegemaakt....

    Ik moet naam,leeftijd,plaatje en tekst invullen.
    Bij verassing 8 moet je een gwn plaatje kiezen(geen scene of emo plaatje)dank je wel (A)

    xx


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    nobody ??


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Mag ik 7? Info komT :P


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Mag ik 7? Info komT :P


    eerst info kijk ik ff hoe die is ;)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    naam: Rachel
    Leeftijd: 17
    plaatje: http://www.starmometer.com/wp-content/uploads/2007/12/blake-lively-header.jpg
    Tekst:
    Hee,ik ben Rachel en ik ben 17 jaartjes jong.
    Ik ben een koppig en gek persoon. Maar ben ook erg lief en zorgzaam.
    Ik speel graag op mijn gitaar en zing daar dan ook bij. Ik ben ook gek op kleding ontwerpen. En draag dat dan ook zelf. Of ik geef het aan een vriendin.
    Ik heb een hekel aan dierenleed en zinloos geweld. Ook heb ik een gruwelijke hekel aan huppelgedrag.
    Ooit hoop ik beroemd te worden. Met mijn eigen kledinglijn of als zangeres.


    Music is the new sex

    8? Info is on the way^^


    laat maar zien xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Naam: Say
    Leeftijd: 16
    Plaatje: http://img38.picoodle.com/img/img38/9/7/17/f_EmoLPGirlbym_0ee5861.jpg
    Als je liever geen scene/emo hebt dan zeg je het maar, dan zoek ik een andere! No problem!
    Tekstje:

    Haii!
    Ik ben dus Say! 16 jaar geleden vloog er een dronken ooievaar over, die mij liet vallen. Nou en dat is het verhaal van mijn geboorte! :P Ik speel al 5 jaar gitaar en schrijf sinds een tijdje ook mn eigen liedjes. Ook skate ik vaak. Ik hou van muziek en mijn vrienden, dus blijf van ze af! O en honey, probeer me maar niet in een hokje te stopppen want dat lukt je toch niet! :P
    See you!
    XxX Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ikke klaar^^


    Music is the new sex

    die plaatje van jou flo is iets te oud(niet da de foto oud is ma het persoon voor in de serie)srry ma kun je een ander plaatje zoeken iets rond de 15 tm 17?alvast bedankt


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Tuurlijk^^


    Music is the new sex

    Tuurlijk^^

    dankje (K)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Die beter?


    Music is the new sex

    jah die is goed flo! maar kun je je leeftijd ook ff jonger maken?van 15 tm 17


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Gebeurd^^ En heb ik dan ook de rolxD En wat voor rolxD


    Music is the new sex

    Heb ik de rol? (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    dankje en je hebt de rol xD ik maak zo een ander topic wat de rollen zijn!!


    Listen to your heart and your dreams come true ~