• Ik zit eigenlijk niet heel vaak op quizlet, tenminste niet op het forum. Ik had wel een topic geopend om mijn verhaal te promoten en laatst zat ik rond in mijn forumberichten te kijken en vond hem weer toen vroeg ik me af wat mensen er van vonden dus omdat ik het onnodig vond om een nieuw topic te openen heb ik het op het zelfde topic gedaan.

    Nu kreeg ik dus allemaal boze reactie's, 'JE MAG JE TOPIC NIET OMHOOG SCHOPPEN!' En nog meer in die richting.

    Nu is mijn vraag dus eigenlijk, waarom niet? Mag je dan wel een nieuw topic openen?


    real girls aren't perfect and perfect girls aren't real.

    Je mag wel een nieuw topic openen,maar geen oud topic omhoog schoppen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Deletrius schreef:
    Je mag wel een nieuw topic openen,maar geen oud topic omhoog schoppen.


    Oh oké dankjewel. Ik vond het een beetje verwarrend omdat het op de meeste site's juist andersom is. (:


    real girls aren't perfect and perfect girls aren't real.

    Wacht wacht, wat hierboven staat is fout.

    Je mag zowel oude als nieuwe topics omhoog halen mét een nuttige reactie. Je mag geen oude/nieuwe topics omhoog halen met een onnuttige reactie.

    Dus ik heb ook een story topic al van December en daar post ik nog altijd updates over mijn story in. Dat zijn dan nuttige reacties en dat mag.
    Als je een oud topic omhoog haalt met een reactie als: 'Woo, dit is al een mega oud topic!' dan is het een onnodige reactie en mag dat in feite niet. ^-^


    Let the Night embrace you

    Suicune schreef:
    Wacht wacht, wat hierboven staat is fout.

    Je mag zowel oude als nieuwe topics omhoog halen mét een nuttige reactie. Je mag geen oude/nieuwe topics omhoog halen met een onnuttige reactie.

    Dus ik heb ook een story topic al van December en daar post ik nog altijd updates over mijn story in. Dat zijn dan nuttige reacties en dat mag.
    Als je een oud topic omhoog haalt met een reactie als: 'Woo, dit is al een mega oud topic!' dan is het een onnodige reactie en mag dat in feite niet. ^-^


    Dus mijn reactie mocht dus wel? Ik vroeg iets wat en de antwoorden konden voor mij heel nuttig zijn, aangezien ik me dan weer kan verbeteren..


    real girls aren't perfect and perfect girls aren't real.

    Heb je het op dit topic?
    Het probleem bij die reactie is dat je dat ook gewoon in de beginpost kon zetten. Daarom reageren de meesten zo.
    Hij is zeker niet onnuttig en mag volgens mij dus wel.


    Let the Night embrace you

    Deletrius schreef:
    Je mag wel een nieuw topic openen,maar geen oud topic omhoog schoppen.

    Mag wel. Shall I prove it? -trollface- 't Moet wel een nuttige post zijn, trouwens. Dus reacties als 'niemand?' mogen inderdaad niet.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 21:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste