• Ik kreeg daarnet een bericht van een moderator dat ik de komende 3 uur geen berichten mag versturen, omdat ik reclame zou hebben gemaakt.
    Maar het enige dat ik gedaan heb, ik iemand een PBtje gestuurd die op de hoogte wou worden gehouden van mijn quizzen. Dat kan namelijk niet anders, want ik heb alleen mensen gePbt dat er een nieuwe Stand Alone in mijn serie was, en al deze personen op de hoogte wouden geworden!

    Sorry maar ik vind dit nogal onredelijk! (A)
    M.v.g Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    jah vind ik ook

    (K)

    *heeft medelijden*

    Hm ja dat kan, maar waarschijnlijk wilde die persoon die dat gemeld heeft geen reclame over eventuele nieuwe sa's ontvangen.
    Wij behandelen de melding gewoon, en het is ook reclame.
    Dus hier kan niet veel aan gedaan worden denk ik.

    medelijden met je.. ik ben ook aal gewaarschuwd,, ee zoo veel jkeer bedreigt met bananan


    Some angels have no wings.

    ja vind ik wel lullig, je mag toch wel zeggen dat er een nieuwe serie is van die gene als die andere het volg?? >snapjehetnog? xD


    Nvt

    Het is maar 3 uur daar ga je niet dood aan.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hm ja dat kan, maar waarschijnlijk wilde die persoon die dat gemeld heeft geen reclame over eventuele nieuwe sa's ontvangen.
    Wij behandelen de melding gewoon, en het is ook reclame.
    Dus hier kan niet veel aan gedaan worden denk ik.


    Maar niemand heeft gezegd dat ie niet op de hoogte geworden wou blijven! :O Dan had die persoon het wel lekker even mogen zeggen hoor! (puh) Maar dan zal ik voortaan wel niemand meer melden als er een nieuw deel komt, want dan loop ik teveel risico! (puh)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Het is maar 3 uur daar ga je niet dood aan.


    Maar toch vind ik het onredelijk, want ik moet straks weg, en dit kan meer mensen gebeuren! :P


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    En jouw stand-alones zijn juist zo mooi Ö

    <33

    (...)

    Maar toch vind ik het onredelijk, want ik moet straks weg, en dit kan meer mensen gebeuren! :P

    Het is mij hier op het forum gebeurd hoor 3x 24 uur,.. dusem, ik had graag jou 3 uurtjes gehad.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Over een nieuw deel mag het wel, maarja je kunt het beter alleen doen bij de mensen de er wel specifiek om vragen. Dus niet meteen iedereen.
    Sorry

    OMG dat vind ik echt kud voor je ..
    mag je in een PB bericht niet zegge wat je wilt dan? [/niet veel verstand van Q]

    Via Pb kunnen users ook melden.
    Als ze erclame binnekrijgen enzo. ;)
    Wij als mods krijgen dan die melding binnen en bestraffen zulke reclame.

    jah ik spreek uit ervaring hea bomm?? omg wat was ik toen boos..!! agh ja verledetijd..nog maar MEDELIJDEN


    Some angels have no wings.

    bomm is goed bedoelt neit slecht..wilt geen ruzie..


    Some angels have no wings.

    Haha ja jij wel. :'D
    Maarja dat is opgelost. ^^