• Ik zit hier dus in Turkije en ze hebben zo'n cocktail kaart. Ik wou wat bestellen maar wist niet welke dus ging even kijken. Toen zag ik een cocktail staan die heet 'Orgasm' en toen kwam ik echt niet meer bij van het lachen, vraag je zo: 'Can I have an orgasm please?'
    hahaha echt droog, maar ik lag dubbel.

    Anyways het is hier niet normaal tering heet in Turkey! we zijn gister met een jeep geweest en naar van die huizen geweest in de bergen, echt weinig hebben die mensen die daar leven.. arme mensjes..

    en ben gister met een boot geweest over de zee, en raad eens wie ik zag? LEONARDO DICAPRIO ALS JACK! van de Titanic! nouja niet echt, maar hij leek er SPREKEND op! heb de hele reis naar niets anders gekeken. x'D ik heb veel sneaky foto's genomen, ze komen er spoedig aan. x'D

    En gosh wat is het shoppen hier irritant, ze slepen je helemaal mee naar binnen en vragen je van alles en 'Where do you come from' is echt een standaard zin.. gewoon verder lopen dacht ik maar. En ik heb een waterpijp gekocht, WATERPIJP PARTY OVER HERE!

    Lang verhaal is lang!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Whaha :) en hoe smaakte dan die orgasm? :P
    I (H) waterpijp.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Is Bas al vergeten dan??(A)


    Cool, neat, swell -Cry

    Obliviatum schreef:
    Is Bas al vergeten dan??(A)

    NOO! NEVER!
    Ik denk nog steeds aan 'm hoor! x']

    Neleehx, vies! D:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Echt vreselijk irritant die shophouders daar. Ik & m'n moeder zijn beiden donker van haar, wat vragen ze:
    "are you from Sweden? Poland?" (N)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Haha dat is dus echt typisch. In Griekenland lokten ze ons ook een hele tijd (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik heb school(cat)
    Ruilen:Y)?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Als ik ee jongen zou zien die op Jack zou ik hem echt bespringen en flauwvallen(wbw)
    Veel plezier nog!


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Haha! ik eis foto's van Leonardo. Ik ben gek op hem. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    In Turkije, werd mijn nichtje de hele tijd Princess genoemd, en ik Angel. Alleen maar vanwegen de kleur van onze ogen en haar (krul)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Omg, ech tleuk om dit te lezen, want jah ik ben ook deze vakantie geweest naar Turkije alleen ik had het niet zo leuk als jou, ik kom uit turkije.
    Maar smaakte de cocktail lekker?

    WATERPIJP:Y)


    None but ourselves can free our minds.

    waar in turkije zit je?:) ik kom net terug van turkije:)


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen