• Topic 3 is inmiddels ook al weer vol =D
    Heb jij een goede stelling bedacht voor 'De stelling van de dag'?

    Post hem dan hier!

    t/m LittleStars (pagina 19)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 sep 2013 - 14:41 ]

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ze bedoeld dat een kind te snel met "ADHD" word gediagnostiseerd. Dat gebeurd tegenwoordig heel veel.


    Dat ja. Vond het een beetje lastig te verwoorden. Bovendien is het voor die 'labelkinderen' soms moeilijk om later een baan te krijgen. Zo'n diagnose kan je je hele leven achtervolgen. Maar daarnaast zijn er ook heel veel mensen blij met een diagnose, omdat ze dan weten waarom ze soms op een andere manier reageren dan andere mensen.


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    (...)

    Dat ja. Vond het een beetje lastig te verwoorden. Bovendien is het voor die 'labelkinderen' soms moeilijk om later een baan te krijgen. Zo'n diagnose kan je je hele leven achtervolgen. Maar daarnaast zijn er ook heel veel mensen blij met een diagnose, omdat ze dan weten waarom ze soms op een andere manier reageren dan andere mensen.

    Jep, het heeft 2 kanten. Ik weet van mezelf best dat ik heel wat tekenen heb van Autisme en APS (Afhankelijke persoonlijkheidsstoornis) heb, maar dat betekent niet meteen dat ik naar zo'n psycholoog ren. Ik zit echt niet te wachten op een stempel op mijn kop. Nee dankje.
    Zolang ik mijn leven kan leven zonder dat mensen al te veel last van me hebben / ik er niet al te veel last van heb, zie ik daar het nut niet van in.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Folklore schreef:
    (...)

    Dat ja. Vond het een beetje lastig te verwoorden. Bovendien is het voor die 'labelkinderen' soms moeilijk om later een baan te krijgen. Zo'n diagnose kan je je hele leven achtervolgen. Maar daarnaast zijn er ook heel veel mensen blij met een diagnose, omdat ze dan weten waarom ze soms op een andere manier reageren dan andere mensen.


    Agreed. Maar autisme heeft zo z'n voordelen. Je kan bijvoorbeeld in aanmerking komen voor een wahjonguitkering waardoor je makkelijker een baan krijgt. Maar ja, ik ondervind op sociaal gebied wel vele nadelen. (Ik heb pdd-nos)


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Jep, het heeft 2 kanten. Ik weet van mezelf best dat ik heel wat tekenen heb van Autisme en APS (Afhankelijke persoonlijkheidsstoornis) heb, maar dat betekent niet meteen dat ik naar zo'n psycholoog ren. Ik zit echt niet te wachten op een stempel op mijn kop. Nee dankje.
    Zolang ik mijn leven kan leven zonder dat mensen al te veel last van me hebben / ik er niet al te veel last van heb, zie ik daar het nut niet van in.


    Zolang je er geen last van hebt, lijkt me dat inderdaad verstandiger.

    Devourer schreef:
    (...)

    Agreed. Maar autisme heeft zo z'n voordelen. Je kan bijvoorbeeld in aanmerking komen voor een wahjonguitkering waardoor je makkelijker een baan krijgt. Maar ja, ik ondervind op sociaal gebied wel vele nadelen. (Ik heb pdd-nos)


    Hmm, ja dat is dan wel weer fijn. En pdd-nos lijkt me best vervelend om mee te leven (al verschilt het wel per persoon denk ik). Maar krijg je ook advies van professionals ivm problemen op sociaal gebied?


    You are beautiful, you are love.

    Ze zouden geen gedetailleerde series of films mogen uitzenden, mensen nemen er een voorbeeld aan.

    De doodstraf zou voor sommige misdadigers weer ingevoerd moeten worden.

    In de modewereld moeten er meer volslanke modellen zijn die op de catwalk lopen.


    Niet mijn meningen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    Ze zouden geen gedetailleerde series of films mogen uitzenden, mensen nemen er een voorbeeld aan.

    De doodstraf zou voor sommige misdadigers weer ingevoerd moeten worden.

    In de modewereld moeten er meer volslanke modellen zijn die op de catwalk lopen.


    Niet mijn meningen.

    Dat doet het hem, anders was ik nu meteen met jou in discussie gegaan xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Folklore schreef:
    (...)

    Hmm, ja dat is dan wel weer fijn. En pdd-nos lijkt me best vervelend om mee te leven (al verschilt het wel per persoon denk ik). Maar krijg je ook advies van professionals ivm problemen op sociaal gebied?


    Tot op zekere hoogte krijg ik op school nogal wat ondersteuning. Ik zit ook op speciaal onderwijs (;


    26 - 02 - '16

    De stelling van de dag was beter dan de stelling van de week.

    (dat wil niet zeggen dat ik het hier mee eens ben, eh. ^^)


    Bad decisions make good stories.

    - Als je kinderen een beetje meer loslaat zullen ze heus niet ontsporen.
    - Op dingen als speciaal onderwijs, studies en dergelijke zou niet bezuinigd mogen worden.


    26 - 02 - '16

    Dromen zijn bedrog

    Niets is onmogelijk

    Alles bestaat tot het tegendeel is bewezen

    Wit is een kleur

    Blaffende honden bijten niet

    Als je iets niet lust, is het niet goed voor je

    De meeste mensen kennen geen honger

    Het kan altijd erger

    Een leven van een filmpersonage is beter dan het normale leven

    Als de armen steeds armer worden, worden de rijke steeds rijker

    Coca cola is beter dan Pepsi

    Muziek is nutteloos


    Niet mijn meningen


    Dont say why me, say try me

    Het is de schuld van de leraren dat sommige mensen een lage studie hebben

    Niet mijn mening


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat doet het hem, anders was ik nu meteen met jou in discussie gegaan xd

    Het zijn echt mijn meningen niet :')
    Ik ben het bijvoorbeeld al met mijn eerste stelling totaal niet eens...De rest twijfel ik een beetje.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    zijn alle jongens tegenwoordig players of lijkt het maar zo

    Kinderen zouden al van op jonge leeftijd moeten weten wat ze in het leven willen doen, zodat ze er al op kunnen voorbereid worden. | Niet mijn mening. |


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Je kunt iemand blokeren zonder diegene zelfs maar gesproken te hebben

    (Niet mijn mening)


    Fuck the world, love yourself