• Ik heb 2 covers gemaakt voor mijn Drarry-story. Welke vinden jullie de leukste?

    De eerste:



    Of de tweede:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    1, die is origineler


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Eerste!


    You are my centre when I spin away, Out of control on videotape

    Escritura schreef:
    1, die is origineler


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Escritura schreef:
    1, die is origineler

    Ja, daar heb je wel gelijk in. Ik neem de eerste (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    xFelton schreef:
    Ik heb 2 covers gemaakt voor mijn Drarry-story. Welke vinden jullie de leukste?

    De eerste:



    En je weet echt honderd procent zeker dat jíj die foto hebt gemaakt? Vreemd, bij mijn weten heeft Nicky deze cover toch écht veel eerder gemaakt. Het enige verschil is dat je er tekst op hebt gezet, dan kun je nog niet zeggen dat jíj de cover hebt gemaakt. Tekst op een plaatje zetten kan iedereen, maar zo'n leuke cover maken niet. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dray schreef:
    (...)

    En je weet echt honderd procent zeker dat jíj die foto hebt gemaakt? Vreemd, bij mijn weten heeft Nicky deze cover toch écht veel eerder gemaakt. Het enige verschil is dat je er tekst op hebt gezet, dan kun je nog niet zeggen dat jíj de cover hebt gemaakt. Tekst op een plaatje zetten kan iedereen, maar zo'n leuke cover maken niet. (:


    Lief, het is in orde. Ze vroeg toestemming, en die heeft ze. :3
    Keep calm and Drarry on. (bloos)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dray schreef:
    (...)

    En je weet echt honderd procent zeker dat jíj die foto hebt gemaakt? Vreemd, bij mijn weten heeft Nicky deze cover toch écht veel eerder gemaakt. Het enige verschil is dat je er tekst op hebt gezet, dan kun je nog niet zeggen dat jíj de cover hebt gemaakt. Tekst op een plaatje zetten kan iedereen, maar zo'n leuke cover maken niet. (:

    Ja inderdaad die cover komt mij ook bekend voor hoor!


    “When you have eliminated the impossible, whatever rema

    Drarry schreef:
    (...)

    Lief, het is in orde. Ze vroeg toestemming, en die heeft ze. :3
    Keep calm and Drarry on. (bloos)

    Okay, dan is het goed -Drarry'd rustig verder-


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Codex schreef:
    Eerste!


    All I have in life, is my imagniation.

    Dray schreef:
    (...)
    Okay, dan is het goed -Drarry'd rustig verder-

    Oke ik ook Drarry!


    “When you have eliminated the impossible, whatever rema

    Dray schreef:
    (...)

    En je weet echt honderd procent zeker dat jíj die foto hebt gemaakt? Vreemd, bij mijn weten heeft Nicky deze cover toch écht veel eerder gemaakt. Het enige verschil is dat je er tekst op hebt gezet, dan kun je nog niet zeggen dat jíj de cover hebt gemaakt. Tekst op een plaatje zetten kan iedereen, maar zo'n leuke cover maken niet. (:

    Ja, dat was mijn fout. Ik zei al tegen haar dat ik het anders had moeten verwoorden, maar ik wist toen nog niet dat zij de cover had gemaakt. Anders had ik het wel in het topic gezet. Maar ik ga hem waarschijnlijk toch niet gebruiken, want Drarry is zo lief om een nieuwe voor me te maken^^


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    xFelton schreef:
    (...)
    Ja, dat was mijn fout. Ik zei al tegen haar dat ik het anders had moeten verwoorden, maar ik wist toen nog niet dat zij de cover had gemaakt. Anders had ik het wel in het topic gezet. Maar ik ga hem waarschijnlijk toch niet gebruiken, want Drarry is zo lief om een nieuwe voor me te maken^^

    Mijn excuses, ik wist niet dat jullie het onderling al hadden opgelost, maar ik weet zeker dat je een prachtige cover krijgt van Nicky (wbw)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Eerste (:


    I am an idiot, I move.

    Dray schreef:
    (...)
    Mijn excuses, ik wist niet dat jullie het onderling al hadden opgelost, maar ik weet zeker dat je een prachtige cover krijgt van Nicky (wbw)

    Daar ben ik ook van overtuigd ;D


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.