• Ik kreeg net een brief binnen van school met het nieuws in welke klas ik zit aan komend jaar.

    Hoera, ik zit bij een kind in de klas bij ik zeker niet in de klas wilde komen.

    Ik hoopte zo dat ik niet bij haar in de klas kwam. Damn dit is zwaar karma.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Er zijn toch ook nog wel andere mensen in je klas? D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ook men. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rot :c


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik zit bij iemand in de klas waar van ik droomde dat iik in zijn klas kwam en dat ik opeens iets met hem kreeg o.O


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Defensive schreef:
    Er zijn toch ook nog wel andere mensen in je klas? D:


    We zullen maar zeggen dat ik bij alle "populaire" kindjes in de klas zit die gewoon grootheid waanzin hebben.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Karma voor?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    FreeHouseElf schreef:
    Ik zit bij iemand in de klas waar van ik droomde dat iik in zijn klas kwam en dat ik opeens iets met hem kreeg o.O


    Dat laatste heb je me niet verteld o.O

    En @ Sarita: dat is wel erg rot. Misschien zijn ze wel aardig, maar in de pauzes kun je altijd bij je vrienden gaan staan toch?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    hm dat is het fijne aan dat ik nu in examenjaar zit en allemaal verschillende klassen heb. Wel zwaar verwarrend gewoon


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Stonem schreef:
    Karma voor?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Er zit ook zo'n achterbaks, irritant, verwend en kindmettegrootego in mijn klas. I hate her :Y)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Aha, ik heb daar een methode op gevonden alhoewel ik niet direct denk dat het bij anderen helpt. Ik en E schelden gewoon iedereen uit die ons (Met ons bedoel ik ons alle zes) uitscheld. Wij kunnen in combinatie nogal... gevaarlijk overkomen :Y)
    Anyways ik vind het echt rot voor je. Waarvoor is het karma eigenlijk?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.