• Wat wil jij later worden?

Ik weet het eigenlijk nog niet maar op dit moment lijkt me > in een hotel werken of stewardess wel leuk, en stiekem model maar dan moet ik nog iets groeien!

[ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 22:12 ]

ailoveejoee.

Feorge schreef:
    Als ik dat eens wist.

And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

Architect :')

[ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 14:10 ]

Not all those who wander are lost.

Zo iemand die bij festivals/concerten etc de artiesten gaat ontvangen, hun uitlegt waar alles is en zo.
    En anders ga ik naar Amerika, koop ik een groot landgoed en tover ik dat om tot een range met ongelofelijk veel paarden waar iedereen -tegen betaling uiteraard- kan op komen paardrijden, waar ik paarden heb voor mensen die gehandicapt zijn of zo

jammer genoeg weet ik het nog niet maar dit jaar moet ik dat wel een beetje beslissen :S

Be faithful in small things because it is in them that your strength lies.

Abrazo schreef:
    Zo iemand die bij festivals/concerten etc de artiesten gaat ontvangen, hun uitlegt waar alles is en zo.
    En anders ga ik naar Amerika, koop ik een groot landgoed en tover ik dat om tot een range met ongelofelijk veel paarden waar iedereen -tegen betaling uiteraard- kan op komen paardrijden, waar ik paarden heb voor mensen die gehandicapt zijn of zo

Waarom zou dat paardending niet in Nederland kunnen?

Not all those who wander are lost.

Lerares.

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Ik wou altijd kinderarts worden, maar nu ben ik aan het twijfelen, vooral omdat ik eind dit jaar mijn profiel moet kiezen.
    Ik denk dat ik toch kinderarts wil proberen te worden en anders iets met fysiotherapeut ofzo. Het allerliefst zou ik van mijn hobby's(dichten en schrijven) mijn beroep maken, maar dat gaat niet lukken

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Anitaaa schreef:
    Geen flauw idee.

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

Juf, en dan het liefst op de Nederlandse school op Rhodos

Music is the new sex

Anitaaa schreef:
    Geen flauw idee.

None but ourselves can free our minds.

ik wil ongelofelijk graag achter de schermen werken bij de BBC.
    dus dan ga ik ook in Engeland wonen^^

en als dat niet lukt wil ik misschien reclame's gaan maken ofzo..
    als het maar iets met TV en film te maken heeft

“If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

Leidster op een kinderdagverblijf (bloos) Ga nu naar mijn examenjaar en hopelijk heb ik dan mijn diploma.

-

Géén idee. =/

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Cardioloog

Here & Now

Goh, dat is een vraag waar ik nog steeds geen antwoord heb op gevonden. Vroeger wilde ik erg graag chirurch worden, maar die studies zijn niet erg aanlokkelijk. En daarbij wil ik geen leven waarbij je dag en nacht moet kunnen klaarstaan en je familie/vrienden amper kunt zien. En veel geld hoef ik niet. Wat me nog wel een leuke baan lijkt, is werken bij een magazine. Maar dan zo'n typisch vrouwenmagazine. En dan dat je zo steeds hogerrop kunt klimmen. (: Maar enfin, dat klinkt wel leuk, maar ik zie mezelf daar nog niet voor werken. Mijn droomberoep is achter de schermen werken voor films, maar ik mag van mijn ouders niet naar een filmschool. ("dat heeft geen toekomst" ). Dus... Ik weet het helemaal nog niet.

[ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 13:39 ]

If we had not a soul, music would have created it.