Hoi, vandaag had ik dus een introductiedag en kreeg je je rooster. Dus we waren bij Scheveningen, bij het strand, het regende echt heel erg hard. We zouden sportactiviteiten gaan doen, maar dat ging dus niet door. Alleen ons rooster ophalen en dan mochten we naar huis. Dus toen kwam ik al mijn oude klasgenoten van vorig jaar weer tegen en nieuwe mensen. Blijkt dat ik echt in een hele leuke klas zit, en dat mijn vriendin van de kleuterschool - die vorig jaar op een andere middelbare school zat - overgestapt is naar mijn school en in mijn klas komt te zitten. Ik was echt zo blij omdat ik haar heel erg gemist had. Vorig jaar was echt een kutjaar voor me, ik werd heel erg veel gepest en het was écht niet leuk daar, elke dag ging ik met tegenzin naar school omdat ik wist dat ik gepest zou worden, elke dag weer. Maar nu weet ik dat dat echt anders gaat worden, ik heb nieuwe vriendinnen en mijn oude beste vriendin die in mijn klas komt te zitten. Ik ben echt blij nu, ook omdat dat ik ben verwijderd van alle pestkoppen en dat ik gewoon een gezellige, leuke klas heb. Dusja, morgen eerste lesdag, ik ben wel benieuwd en sta te popelen mijn vriendin weer te zien! Sorry voor dit enorme levenloze verhaal van me, maar het moest er gewoon even uit, haha.
Om het topic 'nuttig' te houden, wie heeft er ook zo'n nieuwe leuke klas?
"I'm a loser, that means I've been lost before."