• Ik kwam net beneden en mijn mama en broer zijn allebei weg naar hun werk, dus ik ben alleen thuis. Eerst had ik nog niet meteen iets door, maar toen zag ik dat het echt heel erg donker was buiten. Voor een paar seconden dacht ik zelfs dat ik gewoon minden in de nacht was opgestaan, maar het was al 10:00. Plotseling ging het mega hard regenen en de lucht leek echt bruin/geel/groen te worden. Ik direct controleren of al mijn katten binnen waren en de deuren op slot waren. Ik zie echt geen hand voor ogen, ik kan net het einde van de tuin zien. Toen de regen wat minder werd hoorde ik ineens heel hard kloppen, alleszinds, dat dacht ik dat het was. Ik keek naar buiten en er kwamen echt mega dikke hagelbollen neer en toen dacht ik natuurlijk meteen aan de ramp met Pukkelpop. Volgens mij is hier ongeveer hetzelfde aan het gebeuren en ik ben alleen thuis en ik ben bang. Mijn mama belde net en ze zei dat ze binnen een uurtje naar huis zou komen, maar eigenlijk wil ik niet dat ze met dit weer gaat rijden, maar ik wil hier ook niet de hele dag alleen blijven. Nu begrijp ik pas écht hoe het moest zijn voor al de mensen op Pukkelpop.


    All was well.

    Ahw )= Zoiets is hier niet, en daar ben ik blij om want het lijkt me ontzettend eng. Sterkte, en zet anders vrolijke muziek op en zing net zohard mee als je kunt, dat doe ik altijd.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ben blij dat het hier rustig is...

    Heb medelijden met je!!!(H)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oppugno schreef:
    Ahw )= Zoiets is hier niet, en daar ben ik blij om want het lijkt me ontzettend eng. Sterkte, en zet anders vrolijke muziek op en zing net zohard mee als je kunt, dat doe ik altijd.

    Ik denk dat het niet echt veilig is om teveel elektronische toestellen aan te zetten, het is net ook beginnen bliksemen.


    All was well.

    Wij hadden dat vanochtend al rond half 9, nu is het wat rustiger. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik had het vanaf 11 uur 's avonds en om 6 uur 's ochtends was het nog niet gedaan. Nu ziet het hier enkel donker.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Gringotts schreef:
    (...)
    Ik denk dat het niet echt veilig is om teveel elektronische toestellen aan te zetten, het is net ook beginnen bliksemen.

    Oh, damn. Als je een piano hebt, ga daar op spelen? Houd je zelf tenminste bezig met iets waarbij je niet teveel hoeft na te denken (lezen bijv niet, dan hoor je alles zo hard), anders word je alleen maar banger. Nou ja, dat heb ik tenminste =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Dat komt volgens het weerbericht ook nog richting de plek waar ik woon toe.. Ik hoop dat het wel mee valt.


    Winter is coming.

    Kan wel kloppen, ja. Op het nieuws hadden ze 't over zwaar onweer. Het KNMI waarschuwt daar vooral voor in Brabant in Zeeland [: Met windstoten, hagel.... en weer komt 't hier niet :x :/


    "I shut my eyes in order to see.'

    hier heeft het de hele ochtend geonweerd..


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Is het daar ook heel erg hard aan het waaien?
    & die lucht is vies hé, ik vond dat echt eng op pkp :/ alleszins, rustig blijven en probeer je gedachten een beetje te verzetten (: Je zit veilig binnen, er kan je niks gebeuren ^^

    Nu is de lucht hier ook groen. -bang-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Cinna schreef:
    Wij hadden dat vanochtend al rond half 9, nu is het wat rustiger. (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Het is nu precies boven mijn huis, dus ik snap wat je bedoelt.


    I love you Tim