• Is dit de echte cast?

    Want als dat zo is dan vind ik Peeta helemaal niet op de persoon lijken die in het boek omschreven word.


    "Ignite, my love. Ignite."

    =-= it pisses me off!
    ik denk dat ik de film niet wil zien: het gaat de geweldige boeken verpesten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Yep dat is de cast, en tja. Veel mensen zeggen dat, maar Susanne Collins zélf was betrokken in de casting van de acteurs, dus Josh zal wel met een reden gekozen zijn.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Mijn zus is plots helemaal verslaafd en we gaan samen naar de film, dus ja, ik wil er ook heen! Ik had Rue heel anders voorgesteld...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Prongs schreef:
    Yep dat is de cast, en tja. Veel mensen zeggen dat, maar Susanne Collins zélf was betrokken in de casting van de acteurs, dus Josh zal wel met een reden gekozen zijn.[/quote

    Maar Peeta is blond


    "Ignite, my love. Ignite."

    HeyApple schreef:
    Prongs schreef:
    Yep dat is de cast, en tja. Veel mensen zeggen dat, maar Susanne Collins zélf was betrokken in de casting van de acteurs, dus Josh zal wel met een reden gekozen zijn.


    Maar Peeta is blond

    Er zit vuil in op die foto, dus ik wijt het daaraan of zo. Maar ik spreek niet voor ik hun acteerwerk zie, dan pas vel ik een oordeel over dat ze al dan niet de personages geloofwaardig voorstellen.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 22:08 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Prongs schreef:
    (...)
    Er zit vuil in op die foto, dus ik wijt het daaraan of zo. Maar ik spreek niet voor ik hun acteerwerk zie, dan pas vel ik een oordeel over dat ze al dan niet de personages geloofwaardig voorstellen.


    Ach ik ga wel gewoon naar de film maar ik denk dat de boeken gewoon beter blijven


    "Ignite, my love. Ignite."

    HeyApple schreef:
    (...)

    Ach ik ga wel gewoon naar de film maar ik denk dat de boeken gewoon beter blijven

    Hehe, dat is naar mijn mening altijd het geval, maar ze kunnen er in ieder geval een gooi naar doen :Y)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Prongs schreef:
    (...)
    Hehe, dat is naar mijn mening altijd het geval, maar ze kunnen er in ieder geval een gooi naar doen :Y)


    Ik vind het alleen wel jammer dat dadelijk alle wannabe fans komen omdat ze Josh of Liam zo knap vinden


    "Ignite, my love. Ignite."

    HeyApple schreef:
    Prongs schreef:
    Yep dat is de cast, en tja. Veel mensen zeggen dat, maar Susanne Collins zélf was betrokken in de casting van de acteurs, dus Josh zal wel met een reden gekozen zijn.[/quote

    Maar Peeta is blond

    Dat is blond :3.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    HeyApple schreef:
    (...)

    Ik vind het alleen wel jammer dat dadelijk alle wannabe fans komen omdat ze Josh of Liam zo knap vinden

    Ach ja, die zijn er altijd. Die zijn ook direct weer weg c: Het enige irritante is dan de slechte fanfics die er dan over wordt geschreven, maar iedereen doet wat hij wil, dus ja.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    BeRavenclaw schreef:
    (...)
    Dat is blond :3.


    Donker blond misschien.


    "Ignite, my love. Ignite."

    *zucht* Josh is gecast en ik denk dat hij een perfecte performs wil doen als Peeta, omdat hij in intervieuws en films ook net zo charmant en geweldig is als Peeta, als je een goede acteur bent maakt het toch niet uit welke haarkleur je hebt =.=


    SLOAN.

    Paralize schreef:
    *zucht* Josh is gecast en ik denk dat hij een perfecte performs wil doen als Peeta, omdat hij in intervieuws en films ook net zo charmant en geweldig is als Peeta, als je een goede acteur bent maakt het toch niet uit welke haarkleur je hebt =.=


    -zucht harder

    Nou ik vind dan in ieder geval dat hij zijn haar moet verven


    "Ignite, my love. Ignite."

    HeyApple schreef:
    (...)

    -zucht harder

    Nou ik vind dan in ieder geval dat hij zijn haar moet verven

    *Mee eens*


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    HeyApple schreef:
    (...)

    -zucht harder

    Nou ik vind dan in ieder geval dat hij zijn haar moet verven

    *ook mee eens*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor